關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 香港嘉諾撒學校 究竟依家收幾多男生?
發新帖
查看: 4527|回覆: 2
go

究竟依家收幾多男生? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1943
1#
發表於 16-8-23 11:21 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
近年是否收多了男生?近年低班的男女比例是否差不多一半一半?請指教!



   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1943
2#
發表於 16-9-1 18:55 |顯示全部帖子

引用:可能1/4 +

原帖由 Wistaria 於 16-09-01 發表
可能1/4
校長在簡介會上說近年男女比例接近,與網上説的很大出入!



Rank: 5Rank: 5


1943
3#
發表於 16-9-29 15:15 |顯示全部帖子
gabu-gabu 發表於 16-9-29 12:22
我仔仔今年小一,佢嗰班15個男仔,17個女仔。
WOW...really? 估唔到咁多呀!

多謝你的回答!!!
‹ 上一主題|下一主題