關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖公會聖多馬小學 想問下聖多馬小學程度如何?
發新帖
查看: 9287|回覆: 2
go

想問下聖多馬小學程度如何? [複製鏈接]

Rank: 2


91
1#
發表於 15-9-15 23:12 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
老公是畢業生, 仔仔有25分, 想知道呢間學校而家程度如何? 英文程度如何? 小一功課多嗎? 谷唔谷? 升中多少percent 入英中? 謝謝大家!!!



   0    0    0    0

Rank: 2


91
2#
發表於 15-9-19 03:43 |顯示全部帖子

回覆:想問下聖多馬小學程度如何

請問有無人可以分享下呢??



Rank: 2


91
3#
發表於 15-9-19 19:35 |顯示全部帖子

引用:程度如何真係唔識答,視乎你與那裡學校比較

原帖由 fannyhps 於 15-09-19 發表
程度如何真係唔識答,視乎你與那裡學校比較,無讀高半級一級,英文用Longman,小一功課不算多



  ...
謝謝你的解答!! 請問有無教淺考深, 或者多抄寫功課嗎??



‹ 上一主題|下一主題