關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 明我幼稚園 將軍澳去明我~
發新帖
查看: 2496|回覆: 2
go

將軍澳去明我~ [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


303
1#
發表於 13-3-1 11:13 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
請問有冇現在或即將住將軍澳的, 送小朋友去明我讀 K1??
你地係自己送番學定坐保姆車??
我仲未搵到車番學, 吾知點算????
救命呀~~
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


303
2#
發表於 13-3-5 19:24 |顯示全部帖子

回覆:tszchungmama 的帖子

是啊。我仲未搵到保姆車



Rank: 3Rank: 3


303
3#
發表於 13-3-6 08:39 |顯示全部帖子

回覆:tszchungmama 的帖子

K1



‹ 上一主題|下一主題