關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖母無玷聖心幼稚園 2012 - 2013 K1 上午班
查看: 9834|回覆: 104
go

2012 - 2013 K1 上午班

Rank: 4


926
發表於 12-7-20 15:34 |顯示全部帖子
有無都係上午班架?
6w 5d - 1cm

Rank: 3Rank: 3


490
發表於 12-7-23 19:18 |顯示全部帖子
今日去買校服真係超級麻煩,去到學校兩個都濕晒!!唉。。。。


1250
發表於 12-7-25 13:27 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


490
發表於 12-7-25 21:20 |顯示全部帖子
我估應該開左學先知

Rank: 4


926
發表於 12-7-26 17:19 |顯示全部帖子
大家好, 係到認識吓先
6w 5d - 1cm

Rank: 3Rank: 3


490
發表於 12-7-26 17:49 |顯示全部帖子
你哋住邊架?我住馬鞍山

Rank: 2


31
發表於 12-7-26 18:03 |顯示全部帖子
我住馬鞍山 , 各位好 !!!

Rank: 3Rank: 3


490
發表於 12-7-26 18:08 |顯示全部帖子
回復 BB09626 的帖子

你會自已湊返學定坐校巴呀?

Rank: 4


926
發表於 12-7-26 23:46 |顯示全部帖子

引用:回復+BB09626+的帖子 你會自已湊返學定坐

原帖由 may827 於 12-07-26 發表
回復 BB09626 的帖子

你會自已湊返學定坐校巴呀?
坐校車



6w 5d - 1cm

Rank: 4


926
發表於 12-7-26 23:46 |顯示全部帖子

引用:回復+BB09626+的帖子你會自已湊返學定坐

本帖最後由 maipo 於 12-7-27 09:57 編輯
原帖由 may827 於 12-07-26 發表
回復 BB09626 的帖子

你會自已湊返學定坐校巴呀?

攪咩鬼出左咁多相同 post 架


6w 5d - 1cm

Rank: 4


926
發表於 12-7-26 23:47 |顯示全部帖子

引用:回復+BB09626+的帖子你會自已湊返學定坐

本帖最後由 maipo 於 12-7-27 09:58 編輯
原帖由 may827 於 12-07-26 發表
回復 BB09626 的帖子

你會自已湊返學定坐校巴呀?

你地陪唔陪小朋友返8月尾個幾日呀 ?




6w 5d - 1cm

Rank: 4


926
發表於 12-7-26 23:47 |顯示全部帖子

引用:回復+BB09626+的帖子 你會自已湊返學定坐

原帖由 may827 於 12-07-26 發表
回復 BB09626 的帖子

你會自已湊返學定坐校巴呀?
坐校車



6w 5d - 1cm

Rank: 3Rank: 3


490
發表於 12-7-27 11:49 |顯示全部帖子
回復 maipo 的帖子

會陪呀,乜唔係一定要陪咩??我個仔都係要坐校巴吖!!唔知到時會唔會喊爆呢??

Rank: 4


926
發表於 12-7-27 15:32 |顯示全部帖子
may827 發表於 12-7-27 11:49
回復 maipo 的帖子

會陪呀,乜唔係一定要陪咩??我個仔都係要坐校巴吖!!唔知到時會唔會喊爆呢??

係一定陪, 不過未必係自己親身陪o者, 你小朋友有無讀 nursey 呀 ? 如果有可能都唔會喊o既!
6w 5d - 1cm

Rank: 3Rank: 3


490
發表於 12-7-27 17:27 |顯示全部帖子
回復 maipo 的帖子

無呀!!

Rank: 2


31
發表於 12-7-27 18:14 |顯示全部帖子
回復 may827 的帖子

乘坐校巴

Rank: 4


926
發表於 12-7-27 19:14 |顯示全部帖子

引用:回復+maipo+的帖子 無呀!!

原帖由 may827 於 12-07-27 發表
回復 maipo 的帖子

無呀!!
咁有可能啦



6w 5d - 1cm

Rank: 3Rank: 3


490
發表於 12-7-27 20:20 |顯示全部帖子
回復 maipo 的帖子

到時全校發癲發得最勁果個應該會係我個仔,一定出晒名。。。

Rank: 4


926
發表於 12-7-28 23:34 |顯示全部帖子

回覆:may827 的帖子

知唔知沙田邊到有得車書包名?



6w 5d - 1cm

Rank: 3Rank: 3


490
發表於 12-7-30 17:55 |顯示全部帖子
回復 maipo 的帖子

咁又唔知喎,等我八吓先,八到講你知