關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 中華基督教會基慈小學 我想了解多d基慈
發新帖
查看: 2467|回覆: 2
go

我想了解多d基慈 [複製鏈接]

Rank: 2


74
1#
發表於 12-4-27 23:50 |顯示全部帖子
佢地6月份有活動俾幼稚園生, 可以留意學校網頁.
www.keitsz.edu.hk

Rank: 2


74
2#
發表於 12-6-4 23:19 |顯示全部帖子
學校用普通話教中文; 低年級常識科用英文教; 都唔易
最喜歡學校為每個同學提供一人三體藝活動(音樂體育同視藝), 係免費.  

Rank: 2


74
3#
發表於 12-6-6 21:43 |顯示全部帖子
谷唔谷好難講, 你想谷定唔谷? 我覺得學校功課量合理. 唔會太多抄寫.
學校中文科課本用高一級課本, 好似阿仔今年六年級就已經用中一課本.
平日喲功課差不多一至兩個鐘就做完, 不過臨近考試測驗會比較多功課,  
我好欣賞學校有查字典功課,要學生自己找解釋,再寫句子. 好有用,
好多宜家學生都唔記得點樣查字典.
‹ 上一主題|下一主題