- 在線時間
- 2 小時
- 最後登錄
- 13-2-5
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 55
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 11-8-4
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 19
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 74
- UID
- 784706

|
谷唔谷好難講, 你想谷定唔谷? 我覺得學校功課量合理. 唔會太多抄寫.
學校中文科課本用高一級課本, 好似阿仔今年六年級就已經用中一課本.
平日喲功課差不多一至兩個鐘就做完, 不過臨近考試測驗會比較多功課,
我好欣賞學校有查字典功課,要學生自己找解釋,再寫句子. 好有用,
好多宜家學生都唔記得點樣查字典. |
|