關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖母無玷聖心學校 2011-2012 入讀小一家長, 請報到!
發新帖
查看: 4989|回覆: 2
go

2011-2012 入讀小一家長, 請報到! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3689
1#
發表於 11-9-22 22:51 |顯示全部帖子
你有没有功課簡寫指引.
我試舉例:1M班9月22日功課

中文:
(一)詞5行及改正 (詞語應該在學校起了字頭的,你每個寫3個就OK),每次做詞語都睇吓前一頁有無需要改正.
(二)閱工(二)會有一張中文的工作紙的.

英文:
Penm Dict 1 4-8 =Penmanship抄英文默書第4-8句,每句抄3次.

普:作p.1(29/9交)=普通話作業p.1(你最好做埋佢,因好多時,到時就唔記得做)

上堂帶咩嘢:基本上跟返該堂要帶的書及作業,除了老師話不用帶之外,全部都要帶的.
請留意聖經,除了要帶書及作業,還要帶一本叫牙牙語(好細本的)

希望幫到你
原帖由 sing1327 於 11-9-20 08:31 發表
我個仔今年都係1M班!老師在手冊的指示好難明
又話要我地幫佢執書包,但其實乜野堂要帶乜都無明確指引過!個書包真係好重呀!

[ 本帖最後由 wing1206 於 11-9-22 22:52 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3689
2#
發表於 11-9-28 22:18 |顯示全部帖子

回復 15# phoebetsui 的帖子

每次默書前一個星期已經通知,所以如果在星期六,日温就最好,默書前的一天再幫佢地默多一次就最好.

Rank: 5Rank: 5


3689
3#
發表於 11-9-28 22:20 |顯示全部帖子
各位小一家長留意,每次做完的中文工作紙及英文ws,改完正後老師派回,請好好保管,因評估及考試都要用來温習的.

唔見了就無得温的.
‹ 上一主題|下一主題