關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 喇沙小學 LSPS 小一家長交流區(2011/12)
查看: 38666|回覆: 28
go

LSPS 小一家長交流區(2011/12) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3103
1#
發表於 10-12-3 06:08 |顯示全部帖子
原帖由 gabmama 於 10-12-2 21:13 發表
Initial D,
You mean "only 9" is getting 20分.  Is it quoted by Principal Leung?

gabmama,


佢應該指41個必收, 因有哥哥讀緊; 40個20分; 9個25分

Rank: 5Rank: 5


3103
2#
發表於 11-3-8 20:20 |顯示全部帖子
原帖由 Joyful 於 11-3-8 13:04 發表
有無人知洗唔洗考分班試?


no need

每一次升班都會大執位 (除P5&P6會同一班人)
到P3時就將天主教同學編晒係3C/D/E班

Rank: 5Rank: 5


3103
3#
發表於 11-4-13 22:46 |顯示全部帖子
原帖由 bb2 於 11-4-13 18:16 發表
哎吔, 我仔仔入小學前真係未試過穿有皮帶既褲架, 所以開初要教佢解開皮帶去廁所真係.... 佢會係個褲管度攞隻小鳥出黎解決架 真係失禮..


...



本來我開頭都係教亞仔解開皮帶除褲, 但佢做得來都無晒時間, 後來教佢好似大人咁, 只拉低褲鍊攞隻小鳥出來, 哈哈!

Rank: 5Rank: 5


3103
4#
發表於 11-6-17 17:32 |顯示全部帖子
原帖由 MICKY1 於 11-6-17 15:12 發表
喇沙有科叫 reader , 係唔係好深架 . 是用甚麼出版社的書呢? 請問有無人可以覆我呀?


係一本有好幾個story既英文書, 出版社要番屋企睇下先知.  呢套書已經用左好多年.

每次考兩個stories. 平時英文默書都係用佢.  一年級都唔算好深, 不過都會有深字.  如果個故事有趣d都好, 細路讀起上來無咁悶, 試過有d好悶, 我地家長幫佢溫都想睡.

test/exam題目全部都出關於故事內容既野.  有long questions, 可以既就叫亞仔背晒 worksheet 既 long questions, 因test/exam都係會出番個d.  到宜家我個仔三年級就會出一條平時無做過.

本來我都唔想叫亞仔背晒所有long questions, 佢其實都識答, 但gramma及tense有錯, 俾老師扣分.  一條5分, 扣扣下就無晒, 好唔抵.  所以二年級開始, 我就叫亞仔背晒d題目算吧了.  但都幾多架, 最好得閒背d.

[ 本帖最後由 maria_lai 於 11-6-17 22:45 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3103
5#
發表於 11-6-17 22:44 |顯示全部帖子
原帖由 joemyt 於 11-6-17 17:47 發表
Maria, 好耐無見你上黎啦,又係你出手請救新生家長的時候了。

當年如果唔係你,我就好像一隻 "盲頭烏蠅" !你地有問就快手啦 !!!

Reader 係用 Oliver & Boyd 出版的 Wide Range Readers。呢本書都幾有趣味,據知連 Marykn ...



唔好咁講啦, 人幫你, 你幫人.  我當年都係有人幫先適應得易D.  今年我都好懶, 無乜上來BK, 好彩仲有你地一班過料俾大家.

女拔都係用呢套書, 佢地無textbook, 英文就係用reader, 係個個故事都教.  今次個兩個故事都OK, 我記得2年級有幾個故事好悶, 我同個friend及我地D仔溫起上來都好辛苦.

Rank: 5Rank: 5


3103
6#
發表於 11-6-17 22:59 |顯示全部帖子
原帖由 MICKY1 於 11-6-17 21:54 發表
thanks , 另外又想再請教中文科有甚麼要特別留意呀?
數學科上學期係唔係只學加減數呢? 希望再出手解答, 謝!


中文就預左要多寫字啦, 開學無耐就要默書.  幫佢想方法認多D字, 咁佢會好過D.  佢有方法認到個字, 日後唔會咁快忘記.  數學都無話特別深, 應該OK.  但預左男仔係好多 careless mistake.  訪問過好多家長, 大部分d仔到4年級都仲係咁, keep住提佢啦.

開頭個半年係適應期, 要睇定D先, 唔好咁快咁緊張.  我地當年好多小朋友開頭都唔係好得, 但跟跟下又OK.  宜家得閒陪佢睇多d中英文書, 可以就順便認下字啦, 不過唔好勉強, 唔係未開學就驚左.

Rank: 5Rank: 5


3103
7#
發表於 11-7-2 12:47 |顯示全部帖子
原帖由 霖霖B媽咪 於 11-6-29 18:30 發表


p1 用細size就ok, 不過唔知係咪男仔用野用得粗, 我個仔個已經爛左, 要買個新啦.

我都係近winter時至買冬季校服, 費事佢地高左唔岩.
文具學校冇規定, 不過第時嘉年華會同好多活動d攤位, 都有印有學校名既文具派做 ...



我個仔都係一年一個書包.  小一個spi書包質地唔好, 好快爛, 而且都幾重.  小二用另外一個牌子, 輕好多.  小三個年又買左個spi, 因亞仔貪個學校logo, 不過用左一年好多位都"披"晒口, 而且又係好重.  所以來緊小四會用番小二個書包.

其實都多學生都鍾意用學校個書包, 因有logo, 不過真係好重.

Rank: 5Rank: 5


3103
8#
發表於 11-7-4 22:03 |顯示全部帖子
原帖由 bb2 於 11-7-4 17:13 發表
Hi maria_lai,

想問下你仔仔小二用邊隻書包? 我都想同仔仔換過個書包, 學校果個真係超重... 不過我都同意有學校LOGO果個外觀上真係好鬼醒目


...




bb2,

pls check PM

Rank: 5Rank: 5


3103
9#
發表於 11-7-4 22:07 |顯示全部帖子
原帖由 MICKY1 於 11-7-4 20:23 發表
想問清楚前輩們運動衫在那裡買的質地會好D ,
而夏季白衫白褲在九龍城獅子石道昌X好,定係喺
太子X綸 , X龍, X倫好, 他們係唔係同一集團架,
因為我7月15日返唔到學校買校服 , THANKS. ...



我就係旺角GOLD唐買, 質地都幾好架, 價錢比X綸平D, 都有好多家長幫襯.

Rank: 5Rank: 5


3103
10#
發表於 11-7-7 16:06 |顯示全部帖子
原帖由 BoyBoyBoy 於 11-7-7 14:20 發表


Hi Joemyt,

請問是否須要買校服和運動服各兩套作替換用?
而長袖泠氣秋褸, 請問在邊度買好?
x綸話有白色泠外套,但唔知係咪學校要求個種?



校服公司賣個d白色泠外套ok的, 總之純白就可以.  你可以買大小小, 出年都穿得.  外套大d都ok.

校服一星期穿三天, 運動服一星期穿二天.  你會唔會日日洗燙?  d衫乾唔乾得切?  校服我覺得買2套好d, 因白色好易dirty, 多一套替換安全d.

[ 本帖最後由 maria_lai 於 11-7-7 16:07 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3103
11#
發表於 11-7-7 20:44 |顯示全部帖子
原帖由 BoyBoyBoy 於 11-7-7 16:35 發表
thanks maria_lai,

咁樣好似都係買兩套穩陣d.
校服公司,你指學校個間定x綸好d呀?



X綸的質地一定好過學校, 我自己就係旺角的GOLD唐買, 平過X綸, 質地都唔錯.

Rank: 5Rank: 5


3103
12#
發表於 11-7-11 11:33 |顯示全部帖子
原帖由 To_Ma 於 11-7-9 12:59 發表
旺角的gold 唐喺邊?我都想預先在外邊買挍服,如果唔係7月15曰我就太busy喇!


To_Ma,

Pls check PM.

Rank: 5Rank: 5


3103
13#
發表於 11-7-11 22:59 |顯示全部帖子
原帖由 To_Ma 於 11-7-11 22:03 發表
Thanks a lot Maria, 而家只剩罝書和訂書包了,到時可排少校服隊,話時話,書包隻顏色會唔會彩籃色好過深藍色,好像活潑些?因未見過實物。



我未見過來年用的書包, 但相信同宜家用緊的差不多.  我自己都認為彩藍活潑D, 而且鮮色精神D, 所以我仔小一同小三都係用彩藍色書包.  深藍都好多人用, 都OK的.

買書個日, 如果怕重最好用車仔.  我同老公兩個人去買, 一人拿一半都覺重.

[ 本帖最後由 maria_lai 於 11-7-11 23:08 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3103
14#
發表於 11-7-12 06:33 |顯示全部帖子
原帖由 Nicole1982 於 11-7-12 01:22 發表
旺角的gold 唐喺邊?唔知有冇媽咪可以幫到我呢? 係咪只有 p.e. uniform 買呀? thanks~


pls check PM

PE衫係指定一間運動服公司買.  GOLD唐, X綸都只有校服賣(恤衫, 西褲)

Rank: 5Rank: 5


3103
15#
發表於 11-7-12 13:31 |顯示全部帖子
原帖由 gabmama 於 11-7-12 10:59 發表
marion_lai:

我都想知係邊到喎. Can you let me know?

Thanks



pls check PM

Rank: 5Rank: 5


3103
16#
發表於 11-7-12 13:35 |顯示全部帖子
學校的運動套裝一定要係學校指定的公司買, 詳情係學校通告應該有.

Rank: 5Rank: 5


3103
17#
發表於 11-7-12 21:39 |顯示全部帖子
原帖由 MICKY1 於 11-7-12 21:22 發表
前輩~又想問吓星期五去買書時, 係唔係只係買上學期書, 定係一次過買上下學期書, 另簿/習作都同時買埋呀?如果係,
嘩要帶好多錢先得啦!!



係一次過買晒全年的書, 如果未有貨的書唔會收錢住, 等開學後會有通告, 叫小朋友帶錢回校才買.  由於一次過買晒全年的書, 所以都幾重下.

去到學校, 上有蓋操場, 你會見到好多counter賣書, 但分唔同年級的.  你搵番小一個counter, 話俾個staff知你要小一的書, 佢地好多時都一早入定一袋袋, 除非你有D書唔要, 佢先再慢慢執俾你.

小一的簿及手冊但好似係開學後老師會叫同學帶錢回校買.  由小二開始就係文具部買, 又係話俾個staff知你要幾多年級的, 佢地又係一早執定一疊疊, 有齊晒你要的數量.

係學校買書可以俾現金或支票(現金一定得, 支票就唔知有冇改).  文具部買野就一定俾現金.  所以你地帶定多D錢啦.  書通常$2,XXX, 簿及手冊就幾十蚊應該得.

Rank: 5Rank: 5


3103
18#
發表於 11-7-12 22:11 |顯示全部帖子
原帖由 LuckyHH 於 11-7-12 22:01 發表
Can anyone tell me if we can buy books the whole day on Friday? I have a meeting in the meeting and can only go at about 2-3. Is it OK?


剛搵番上年張書單, 售賣時間是

8AM-1PM
2PM-5PM

今年應該一樣

Rank: 5Rank: 5


3103
19#
發表於 11-7-12 22:25 |顯示全部帖子
題題大家, 每年買書時, 數學科都會買定下一個年級的上學期書及作頁.  因老師教晒小一的數學書後, 有時間會教D小二的, 不過唔一定會考埋小二範圍.  書單會包埋, 所以唔駛擔心會漏, 到時你看看書單就清楚.

[ 本帖最後由 maria_lai 於 11-7-12 22:29 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


3103
20#
發表於 11-7-13 15:44 |顯示全部帖子
原帖由 To_Ma 於 11-7-13 09:01 發表
我在旺角買PE 服時,見有厚身(2層)運動jacket,想問多機會着嗎?


冬季運動套裝應該係jacket及長褲一齊穿, 所以起碼要每樣一件.  涼涼地時可以只穿jacket, 唔夠暖可以加埋個件跟jacket一齊買的白色freeze, 或穿灰色冷衫在入面.  當天氣低過12度時, 就可以穿其他外套(如羽絨).
‹ 上一主題|下一主題