關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖羅撒幼稚園 k1的女女, 日日都喊,唔想返學..點算呀.
發新帖
查看: 2701|回覆: 2
go

k1的女女, 日日都喊,唔想返學..點算呀. [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1748
1#
發表於 09-11-18 11:37 |顯示全部帖子
原帖由 sumyau1012 於 09-11-13 17:02 發表
我女女讀k1下午, 日日都喊住..唔想返學..
但我地日日都有迫佢返..佢就日日喊, 上車之後先唔喊.
我真係諗唔到處理方法, 因為我自己要返工.
有無人分享下? ...


你有冇問下女女點解唔想返學呀! 例如, 掛住伙, 唔想搭校車等等, 找出原因先可以對正下藥
Bernice

Rank: 5Rank: 5


1748
2#
發表於 09-11-23 12:15 |顯示全部帖子
原帖由 sumyau1012 於 09-11-19 14:18 發表
有呀..老師話,有次因為佢太慢了,無時間玩.所以勁喊..
呢幾日佢無再話唔返學了.心情好返d. 因為我同佢講老師話佢好叻,仲請佢食朱古力(我講大話).佢好開心講..我聽日會返學,唔會喊..你女女會唔會唔想返學?

...


未有呢個情況, 不過你比佢既鼓勵有幫助既! 比D時間佢適應啦! 主佑!
Bernice

Rank: 5Rank: 5


1748
3#
發表於 09-11-23 16:32 |顯示全部帖子
原帖由 sumyau1012 於 09-11-23 16:19 發表
好多謝你!
你女女係咪K2呀.K2係咪所有同學都返上午班架?一班有幾多人?係咪K2先開始學寫字呀


唔駃客氣! 是K2生, 是全部設上午呀! K2開始正式寫字!
Bernice
‹ 上一主題|下一主題