註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
KinderU 同 Rightmind 既admin 都好差
KinderU啲admin都唔知自己做緊乜,幪吓幪吓咁,要book時間試堂,真係要同佢地講好耐,死好多細胞。
Rightmind 啲admin一樣咁差,留親電話都無人覆,回答問題又好求其,毫無疑問係一間向錢看既學校,希望比出既學費,日後可以補償到,希望昂貴嘅學費日後可證明係比得值! 現在唯有吞聲忍氣!!
。
返回頂部
大宅