- 在線時間
- 40 小時
- 最後登錄
- 19-9-21
- 國民生產力
- 31
- 附加生產力
- 838
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 08-11-14
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 774
- 主題
- 77
- 精華
- 0
- 積分
- 1643
- UID
- 227539
 
|
My son already study p1 on sep09, the homework is 唔深 and 2-3 per day only.
原帖由 blytheBB 於 09-9-14 13:59 發表 
荃灣"思源小學"小一功課深唔深,多唔多ar?
有無升小二家長幫忙解答呢? |
|