關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 有家長參觀了"保良局陸慶濤"簡介會嗎 ? ...
查看: 3196|回覆: 31
go

有家長參觀了"保良局陸慶濤"簡介會嗎 ? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2381
1#
發表於 09-9-7 13:35 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
如題 , 我想知有沒有家長像我參觀完簡介會嗎 ? 覺得如何 ?
   0    0    0    0
MIHO

Rank: 3Rank: 3


129
2#
發表於 09-9-9 09:19 |只看該作者
好實在, 課程有特色, 不過校園細一些, 但仍可接受, 因價錢平. 其他傢俱都算新, 如果的是住在附近, 都值得考慮.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4330
3#
發表於 09-9-9 09:50 |只看該作者
去今個星期的簡介會,所以未知

[ 本帖最後由 ziyi 於 09-9-9 09:52 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


5706
4#
發表於 09-9-9 10:32 |只看該作者
Hi Ziyi,
想問下洗唔洗報名?
我唔覺要報名,係咪到時去就得架喇?

原帖由 ziyi 於 09-9-9 09:50 發表
去今個星期的簡介會,所以未知

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4330
5#
發表於 09-9-9 11:39 |只看該作者
要打電話留位,我在上個月留位的


原帖由 muichujamie 於 09-9-9 10:32 發表
Hi Ziyi,
想問下洗唔洗報名?
我唔覺要報名,係咪到時去就得架喇?

Rank: 5Rank: 5


2436
6#
發表於 09-9-9 11:59 |只看該作者
muichujamie,

要報名的, 果日仲可以帶埋小朋友一齊去, 老師會俾佢地分組模擬上堂, 大人參觀校園時老師會安排觀課。

原帖由 muichujamie 於 09-9-9 10:32 發表
Hi Ziyi,
想問下洗唔洗報名?
我唔覺要報名,係咪到時去就得架喇?

Rank: 6Rank: 6


5706
7#
發表於 09-9-9 12:07 |只看該作者
ok... thanks~~
我仲以為只係家長去tim~~

原帖由 Chickee 於 09-9-9 11:59 發表
muichujamie,

要報名的, 果日仲可以帶埋小朋友一齊去, 老師會俾佢地分組模擬上堂, 大人參觀校園時老師會安排觀課。

Rank: 5Rank: 5


2381
8#
發表於 09-9-9 13:44 |只看該作者
原帖由 2BoBo 於 09-9-9 09:19 發表
好實在, 課程有特色, 不過校園細一些, 但仍可接受, 因價錢平. 其他傢俱都算新, 如果的是住在附近, 都值得考慮.


DEAR BOBO

我都有出席 9月5日的簡介會, 都覺校長是一位很實在的人, 校園細都OK 因去洗手間時感覺不錯. 但就好像欠了點什麼 ? 故我出此題想問下..

學生方面我的感覺...學生都很乖...但她校是用英文與普通話教中文但就學生一點 都沒有說過...其兩種語言...因為我覺奇怪
我大仔的資助學校在OPEN DATE會派學生出來幫手, 會安排一些說英文及一些說普通話的..故我才奇怪

我先說明此校都是我考的直資之一, 我個人都很喜歡她的.我第一次往看她的簡介會.

[ 本帖最後由 MIHO.WAH 於 09-9-9 14:12 編輯 ]
MIHO

Rank: 4


726
9#
發表於 09-9-9 14:27 |只看該作者
中文科是普通話上課, 上課時所有學生都要用普通溝通, 英文課全英教授, 這是小女在小一時我去觀課所見。

原帖由 MIHO.WAH 於 09-9-9 13:44 發表


DEAR BOBO

我都有出席 9月5日的簡介會, 都覺校長是一位很實在的人, 校園細都OK 因去洗手間時感覺不錯. 但就好像欠了點什麼 ? 故我出此題想問下..

學生方面我的感覺...學生都很乖...但她校是用英文與普通話教中文 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10937
10#
發表於 09-9-9 14:42 |只看該作者
呢間競爭大唔大呢??
讀保良局幼稚園收機會會唔會大呢?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4330
11#
發表於 09-9-9 15:02 |只看該作者
我有鄰居叩門也收,我想比EC, 真道競爭少些吧
聽聞讀保良局澤豐會有優勢
但其他的保良局幼稚園沒有聽聞,起碼我囡囡也是讀TKO保良局的幼稚園(不是澤豐),沒有老師/家長說有優勢

原帖由 apple~y 於 09-9-9 14:42 發表
呢間競爭大唔大呢??
讀保良局幼稚園收機會會唔會大呢?

Rank: 4


726
12#
發表於 09-9-9 15:31 |只看該作者
無記錯保良局幼稚園機會會大D

原帖由 apple~y 於 09-9-9 14:42 發表
呢間競爭大唔大呢??
讀保良局幼稚園收機會會唔會大呢?

Rank: 5Rank: 5


2381
13#
發表於 09-9-9 21:01 |只看該作者
原帖由 KVV 於 09-9-9 14:27 發表
中文科是普通話上課, 上課時所有學生都要用普通溝通, 英文課全英教授, 這是小女在小一時我去觀課所見。


kvv

請問妳囡囡是否入了此校 ? okay ? 有語境教學嗎 ?

我都是保良局幼稚園(不是易x豐) , 入小學是有 10% 的但基本不多.

[ 本帖最後由 MIHO.WAH 於 09-9-9 21:03 編輯 ]
MIHO

Rank: 3Rank: 3


129
14#
發表於 09-9-10 09:46 |只看該作者
比播道及真道, 陸慶濤真是有點輸, 在校舍及傳統教學上, 英文又好像不夠.  但當你再想它有一條又不太差的龍接上, 你又會再次考慮佢了.  我想如果其他直資不收我個仔時, 我也會考慮陸慶濤, 因為在我家(沙田) 的津校, 校舍跟陸慶濤也差不多, 但沒有一間接龍的好學校, 我又怕阿仔不是讀書的好才料, 6年後又更煩, 揀陸慶濤, 起碼到時冇更煩, 如果阿仔讀得好, 再幫阿仔再揀間好d


原帖由 MIHO.WAH 於 09-9-9 13:44 發表


DEAR BOBO

我都有出席 9月5日的簡介會, 都覺校長是一位很實在的人, 校園細都OK 因去洗手間時感覺不錯. 但就好像欠了點什麼 ? 故我出此題想問下..

學生方面我的感覺...學生都很乖...但她校是用英文與普通話教中文 ...

Rank: 4


726
15#
發表於 09-9-10 11:23 |只看該作者
囡囡今年升小二了. 語言方面英文每星期有一堂由NET 課, 老師在中文課用國語教授, 囡囡在聽講方面也不錯。

而功課也不算多, 沒有太多抄寫, 小一時半個鐘內我囡囡會完成。
選LHT 最大的原因也是有羅氏英中做back up, 萬一囡囡成績不太好, 沒有信心出去考/抽到好中學, 我會選擇由她直上law's。 而開初沒考播道是新校沒History, 不想博。

原帖由 MIHO.WAH 於 09-9-9 21:01 發表


kvv

請問妳囡囡是否入了此校 ? okay ? 有語境教學嗎 ?

我都是保良局幼稚園(不是易x豐) , 入小學是有 10% 的但基本不多.

Rank: 5Rank: 5


2381
16#
發表於 09-9-10 22:18 |只看該作者
原帖由 2BoBo 於 09-9-10 09:46 發表
比播道及真道, 陸慶濤真是有點輸, 在校舍及傳統教學上, 英文又好像不夠.  但當你再想它有一條又不太差的龍接上, 你又會再次考慮佢了.  我想如果其他直資不收我個仔時, 我也會考慮陸慶濤, 因為在我家(沙田) 的津校,  ...


2bobo

我都好同意妳的說法....
MIHO

Rank: 5Rank: 5


2381
17#
發表於 09-9-10 22:25 |只看該作者
原帖由 KVV 於 09-9-10 11:23 發表
囡囡今年升小二了. 語言方面英文每星期有一堂由NET 課, 老師在中文課用國語教授, 囡囡在聽講方面也不錯。

而功課也不算多, 沒有太多抄寫, 小一時半個鐘內我囡囡會完成。
選LHT 最大的原因也是有羅氏英中做back up,  ...


KVV

妳囡囡一年裹開得開心嗎 ? 另外是否真的是活動教學 ?
功課是否多數在學校弄的 ?
老師有愛心嗎 ? 如何分配雙班長呢 ? 因今年沒有特別說. 每班約多少人 ? 22 或 27 人一班 ? 是否共有4班

[ 本帖最後由 MIHO.WAH 於 09-9-10 22:28 編輯 ]
MIHO

Rank: 3Rank: 3


358
18#
發表於 09-9-11 14:40 |只看該作者
原帖由 ziyi 於 09-9-9 15:02 發表
我有鄰居叩門也收,我想比EC, 真道競爭少些吧
聽聞讀保良局澤豐會有優勢
但其他的保良局幼稚園沒有聽聞,起碼我囡囡也是讀TKO保良局的幼稚園(不是澤豐),沒有老師/家長說有優勢

...

保良局的是有加分(去年考的時候確知的),以前也是聽聞易澤x的有優勢,不過去年仔仔同一屆的也有不少人考上(你囡囡應該是同一家幼稚園吧?)

Rank: 4


726
19#
發表於 09-9-11 14:41 |只看該作者
我有問過她, 她很喜歡返學, 每天也開心地上學去。
對我來說除了成績外, 有愉快的學習環境也很重要。
怎樣才算活動教學? 我有2次觀課經驗, 中文課和英文課, 感覺老師教法亙動, 同學經常舉手出去貼卡紙作答...
功課小一真的不多, 在校有一堂給她們做功課的。
雙班長好像一男一女, 有幸小一囡囡上學期被選為班長, 而剛剛又被選為臨時班長啊! 今年小二聽她說有廿五人一班。

原帖由 MIHO.WAH 於 09-9-10 22:25 發表


KVV

妳囡囡一年裹開得開心嗎 ? 另外是否真的是活動教學 ?
功課是否多數在學校弄的 ?
老師有愛心嗎 ? 如何分配雙班長呢 ? 因今年沒有特別說. 每班約多少人 ? 22 或 27 人一班 ? 是否共有4班 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10937
20#
發表於 09-9-11 15:04 |只看該作者
學費多小??
書雜費貴嗎??
校舍比較之下無其他學校0甘大0甘新
但我首要考慮係教學質數,小朋友番得開唔開心
加上近屋企

暫時都係我心水
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖