關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 瑪利曼小學 學生相一問.....
發新帖
查看: 2779|回覆: 0
go

學生相一問..... [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3721
1#
發表於 09-9-2 19:05 |顯示全部帖子
原帖由 cherriemama 於 09-9-2 18:07 發表
請問你o地覺得著黃色還是藍色校裙影學生相效果會靚d呢? 星期二要影la, 請分享下你o地寶貴經驗啦!


冇記錯 ge 話, 好似要著藍色校裙 ga!
‹ 上一主題|下一主題