- 在線時間
- 1210 小時
- 最後登錄
- 18-1-10
- 國民生產力
- 693
- 附加生產力
- 1958
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-6
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2412
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 5063
- UID
- 94548
 
|
我當初聽活動教學都覺得好似好好咁~ 好想試! 但係見到阿仔對文字好敏感, 好快學識認字, 肯坐定定"工作" (玩教具).. 於是, 我地覺得應該俾佢試咗傳統式教學先, 希望學好紀律.. 因為細個唔教佢坐定定, 上到小學就無得返轉頭, 一定要繼續"活動", 但係如果發覺坐唔定嘅, 之後轉活動都仲得 (有小學老師朋友都係咁話! 佢好怕活動開嘅小朋友, 好影響上堂氣氛!)
另外~ 就係仲未見到活動教學出嚟嘅小朋友, 响呢個社會有咩發展.. 雖然話過兩年會有第一批小朋友要考公開試喇.. 不過真係唔知會點, 唔敢試..
最後~ 我會揀d上傳統小學無問題嘅幼稚園.. 但係又有活動玩吓嘅 e.g. St. Cat, KM, hkps etc |
|