- 在線時間
- 52 小時
- 最後登錄
- 16-3-17
- 國民生產力
- 10
- 附加生產力
- 618
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-9-5
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 104
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 732
- UID
- 99052

|
絕對贊同. 好開心幫個仔選了一個好學校.
原文章由 kerobobo 於 07-11-19 10:40 硐表 
嘩,梁校長真係好好人,唔介意要舒尊降貴(唔記得係咪咁寫),個人又風趣幽默,聖若瑟小學有她做校長真係學生們的福氣.
聖若瑟小學又原來一早可以轉做直資,但辦學團體不肯,話所有小朋友,不論貧與富,或者資質高與低都可以入 ... |
|