關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 專注力
發新帖
查看: 921|回覆: 1
go

專注力 [複製鏈接]

Rank: 2


92
1#
發表於 07-11-7 09:40 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
dear all
           有冇媽咪可教我怎樣才可幫小朋友改善專注力.咋天見家長我的小朋友p.1 school在上堂時老師說佢只望住黑板但做工課時他桹本不懂,和他說話時不清晰,但在家裡的工課我只會幫他解題但佢又識做. 所以我都不知怎樣幫他.
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1334
2#
發表於 07-11-7 11:22 |只看該作者
p 1 學生好多都係咁既喎, 我亞仔都係咁, 唔洗太擔心, 佢專注力唔係有問題, 或者差. 只係 p1學生仲係一舊雲, 擒日同亞仔個補習老師講開, 佢話有d p2 學生, 都仲係成個 bb 咁, 咩都一舊雲, 佢識做功課, 即係佢都 ok 啦. 唔洗太擔心.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖