關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 劍鳴幼稚園 07劍鳴幼稚園 N1班
發新帖
查看: 5489|回覆: 0
go

07劍鳴幼稚園 N1班 [複製鏈接]

Rank: 2


40
1#
發表於 07-11-14 15:35 |顯示全部帖子
elixatyy,
現在可以報2008n1嗎?我之前問過佢地話要1月先收n1的報名表?
唔知係唔係老點我?!

原文章由 elizatyy 於 07-11-10 12:49 硐表
I have sent application form for N1 in 2008 too.
‹ 上一主題|下一主題