- 在線時間
- 19 小時
- 最後登錄
- 07-10-22
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-6-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 55
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 55
- UID
- 143788

|
明德以前比較輕鬆, 少功課, 同測驗內容唔深, 派位相對少d band 1, 據年多前佢杖長講過, 有少過20%派唔知band 1定英中. 不過今年聽d小一家長話d test內容好深, 例如上學期常識考有關坐昂平360要幾耐等, 老師完全無教過, 而且小朋友亦太細去了解.
舊基灣d功課都好多, 好似話暑期作業都十幾樣. 當然派位梗係俾明德理想, 不過我無乜實質數字, 抱歉. |
|