- 在線時間
- 1453 小時
- 最後登錄
- 21-6-28
- 國民生產力
- 385
- 附加生產力
- 228
- 貢獻生產力
- 500
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3931
- 主題
- 33
- 精華
- 0
- 積分
- 5044
- UID
- 174
   
|
我地7:35am 打鐘,
將軍澳6:10am 上車了!
而且架車好滿架,
我地舊年開左學先搬入去,
架車已滿晒無位,
所以老公日日車亞仔返學架!
原文章由 SandyHung 於 07-7-16 11:11 發表 
麟媽媽,
Thanks!
May I know what time the student need to get on the school bus at Tseung Kwan O? |
|