關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 關於德田李兆強成績
發新帖
查看: 824|回覆: 3
go

關於德田李兆強成績 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2039
1#
發表於 07-7-15 11:16 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
各位朋友!
聽說,今年德田李兆強成績差了好多,聖言,瑪莉諾,冇咩人入到,
大多數都入了中文中學,英中就什少,話既不如前,你們有什麼睇法,分享一下:cry:
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2065
2#
發表於 07-7-15 11:46 |只看該作者
我都好想知今年派成點, 希望你聽反來不是真的。:cry:

原文章由 kt8001 於 07-7-15 11:16 發表
各位朋友!
聽說,今年德田李兆強成績差了好多,聖言,瑪莉諾,冇咩人入到,
大多數都入了中文中學,英中就什少,話既不如前,你們有什麼睇法,分享一下:cry:

Rank: 3Rank: 3


415
3#
發表於 07-7-15 12:01 |只看該作者
你聽邊個講呀? 點會呢? 前幾日我先聽到人講話今年有成20幾個女仔入左藍田聖保祿!

Rank: 5Rank: 5


2039
4#
發表於 07-7-16 14:50 |只看該作者

HI! MELODY

原文章由 melodyyy 於 07-7-15 12:01 發表
你聽邊個講呀? 點會呢? 前幾日我先聽到人講話今年有成20幾個女仔入左藍田聖保祿!


HELLO! MELODY
我都是亞囡放學時,同學仔d 媽媽同我傾計,話我知,其實我都半信半疑,我覺得兆強差極都應有個限度卦
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖