關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 留班
發新帖
查看: 1835|回覆: 5
go

留班 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3600
1#
發表於 07-7-12 15:38 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
朋友個仔剛小一, 老師話佢主科吾合格要留班, 但朋友堅持要升班, 最後老師比佢個仔試升, 我朋友仲話讀完小二, 如再有問題就轉校先留班.

請問你地有可議見
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1074
2#
發表於 07-7-13 10:16 |只看該作者
事實是各主科吾合格, 為何還要堅持?  勉強無幸福, 為何不打好基礎先?  如果覺得是學校問題, 那就早d轉嘞.

原文章由 SUSANNA 於 07-7-12 15:38 發表
朋友個仔剛小一, 老師話佢主科吾合格要留班, 但朋友堅持要升班, 最後老師比佢個仔試升, 我朋友仲話讀完小二, 如再有問題就轉校先留班.

請問你地有可議見
click比小朋友睇-->親子音樂導賞 - 彼德與狼維維:new born 7.38lbs;6/OCT/07 33lbs 哥哥 : 6/OCT 55lbs

Rank: 3Rank: 3


216
3#
發表於 07-7-13 11:08 |只看該作者
原文章由 LOOLOO 於 07-7-13 10:16 AM 發表
事實是各主科吾合格, 為何還要堅持?  勉強無幸福, 為何不打好基礎先?  如果覺得是學校問題, 那就早d轉嘞.


其實都係為個小朋友好,現今小學想留班都好難,因學校要同教育署申請好多野.我因小朋友細仔,想留都吾比.

Rank: 4


503
4#
發表於 07-7-13 12:26 |只看該作者
學校覺得佢有得救先會比佢留班, 到學校放棄, 你想留都幾難

Rank: 3Rank: 3


105
5#
發表於 07-7-14 00:17 |只看該作者

留班

Totally agree with jaja.

礙於資源,依家想比小朋友留班,真係唔易。我同事個仔升P5,全班考尾一、二,想學校比佢repeat P4;但老師話冇位,留班位要留番比隔離班果個更有需要o既同學喎!同事依家諗住幫阿仔轉校留班。

SUSANNA - please advise your friend要三思比唔比阿仔 repeat 呢個問題。

原文章由 jaja 於 07-7-13 12:26 發表
學校覺得佢有得救先會比佢留班, 到學校放棄, 你想留都幾難

Rank: 5Rank: 5


3600
6#
發表於 07-7-16 15:13 |只看該作者
多謝你地回覆.

照你地咁講, 我朋大個仔成績一定係全級差中之差, 如果吾係老師都吾吏佢留班. 但我呢個朋友好要面, 一定吾會比個仔留班, 而家我只可以建議佢善用這個暑假, 追回吾懂課程.

另想問下啟思 (杏花村)幼稚園升到小一小朋友有無類似情況?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖