註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
洋房
返回頂部
民房
伯爵府
原文章由 小安迪 於 07-7-7 21:56 發表 若果你的小朋友是:話頭醒尾...吸收力及記憶力特強的...又唔怕辛苦...又"come" 得比人鬧的話..入這間學校是無妨.因佢比觀塘區大多數的小學, 所學的比較多和深的.