關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 教育講場 「沙紙」何價?幸好姜濤讀不上大學
查看: 10539|回覆: 89
go

「沙紙」何價?幸好姜濤讀不上大學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3291
1#
發表於 26-5-8 23:03 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印

   0    0    0    0

Rank: 8Rank: 8


16753
90#
發表於 26-6-5 00:45 |只看該作者
Nbranson 發表於 26-5-19 16:10
講到底都係一個中一讀咗三年都畢唔到業嘅大話精, 最錯最怪其實係去阿爸阿媽, 一個正常嘅阿爸阿媽點會畀個仔 ...

其實佢會唔會係ADHD, 讀唔到書,又好容易有意外

Rank: 5Rank: 5


2254
89#
發表於 26-5-19 16:10 |只看該作者
講到底都係一個中一讀咗三年都畢唔到業嘅大話精, 最錯最怪其實係去阿爸阿媽, 一個正常嘅阿爸阿媽點會畀個仔中一之後唔讀書?  搞到而家打籃球推人出界自己會跌斷腳, 西環行行下街又會跌咗落海, 開工凌晨一點收工第二日十二點鐘開工又會暈低, 連揸車都會無啦啦數跌啲欄桿.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14006
88#
發表於 26-5-19 14:03 |只看該作者
又係一齊睇吓report 嘅時間了,利申:我懶,只係叫AI俾個原paper summary我,冇深究㗎。

https://www.forbes.com/sites/mic ... -large-scale-study/

大意係追蹤德州幾十萬名學生讀大學與否的15年收入(減去大學學費),就算係米奇科,都係正面嘅。而Breakeven時間大約十年,即係28歲前,唔讀大學嘅跑贏。科目中科技最好,金融其次。另外要注意係德州,不是NY或加州。

不過,學財經專家講,過去走勢未必代表將來表現,經濟下行時,可能會逆轉。

Rank: 12Rank: 12Rank: 12


56740
87#
發表於 26-5-19 10:29 |只看該作者
ANChan59 發表於 26-5-19 10:21
我用alternative route 就係明白你想講乜。

我都認同部份你的想法,不過,你將讀大學等同做學問,才會這 ...
你講嘅部分大學轉做vocational training正正係我覺得應該發生嘅事。其實根本當初就唔應該將啲technical school轉做大學,就係因為大家都俾個扭曲嘅遊戲扯咗入去。啲technical school覺得唔正名轉做「大學」,唔夠「高檔」唔夠「威」,吸引唔都好學生,忘記咗自己嘅vocation training任務...

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


121932
86#
發表於 26-5-19 10:21 |只看該作者
beastiebistro 發表於 26-5-19 09:55
I'm sure 陳sir你明白我講嘅嘢冇歧視成分。

有心讀書嘅,始終會讀到書,哪怕路徑比較迂迴。我認為對部分人 ...

我用alternative route 就係明白你想講乜。

我都認同部份你的想法,不過,你將讀大學等同做學問,才會這樣說。

你我也聽不少現在大學已經轉為vocational training而非research,你只要將現在大學畢業生等同我你年代的高中學生,就不會太上心。

你我年代讀不少AL嘅書係大二嘅用書,例如Organic Chemistry - Morrison and Boyd,係教得深㗎。到大三係多咗electives and final year project。

點評

beastiebistro    發表於 26-5-19 10:25
God grant me the serenity
to accept the things I cannot change;
courage to change the things I can;
and wisdom to know the difference.

Rank: 12Rank: 12Rank: 12


56740
85#
發表於 26-5-19 09:55 |只看該作者
ANChan59 發表於 26-5-19 09:47
我入不到大學,只係入理工,但係我聽師兄講,自己努力儲錢去讀書,有alternative route 就可以。

到今時 ...
I'm sure 陳sir你明白我講嘅嘢冇歧視成分。

有心讀書嘅,始終會讀到書,哪怕路徑比較迂迴。我認為對部分人嚟講,迂迴嘅路更有價值,佢哋亦更珍惜。所以我始終認為default應該係18歲做嘢,入大學做學問係少數適合嘅人應該做嘅。做咗幾年嘢,覺得/想升le再考大學更好。

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


121932
84#
發表於 26-5-19 09:47 |只看該作者
beastiebistro 發表於 26-5-19 08:51
窮得只剩下刁鑽...

AL時代玩少少刁鑽無問題喎,因為已經經歷過會考洗禮,篩走咗唔係讀書材料嘅人。而且, ...

我入不到大學,只係入理工,但係我聽師兄講,自己努力儲錢去讀書,有alternative route 就可以。

到今時今日,邊有人理我嘅學歷,人哋只睇能力及關係網。

點評

beastiebistro    發表於 26-5-19 09:49
God grant me the serenity
to accept the things I cannot change;
courage to change the things I can;
and wisdom to know the difference.

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


121932
83#
發表於 26-5-19 09:04 |只看該作者
barque 發表於 26-5-19 05:23
可能有啲人混淆咗,以為考試深/難,就等於課程好好,好多知識學到。一個設計得唔好的課程,加上考試深/難 ...

你講得啱,有時我都覺得幾好笑。
God grant me the serenity
to accept the things I cannot change;
courage to change the things I can;
and wisdom to know the difference.

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


121932
82#
發表於 26-5-19 09:01 |只看該作者
beastiebistro 發表於 26-5-19 08:51
窮得只剩下刁鑽...

有時我哋聽到嘅嘢,但二手資料,例如傳媒嘅標題黨⋯⋯

幾次出事都係在通識及中文科,因為出卷,標準答案,閱卷主觀性好強,加上揣摩朕意,就係一個好juicy 嘅標題。

你幾時有聽過理科及數學科有這個問題,因為死讀書嘅,一轉孿,或者冇操過這種題型,根本就唔識,連step 分都冇。
God grant me the serenity
to accept the things I cannot change;
courage to change the things I can;
and wisdom to know the difference.

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


121932
81#
發表於 26-5-19 08:53 |只看該作者
twhkleung 發表於 26-5-19 00:50
你仔仔都睇得幾通透. 同我以前老闆(嗰間絕大多數人都唔鍾意嘅公司)口頭禪一樣.
"唔好成日同我講你有幾勤力, ...

佢只會係屋企這樣講,出到社會就要政治正確,無謂得罪全村人。

他也發覺一些特別情況,好多高管按工作性質及資源刻意請不同social status 的同事。例如某些行業,某些工種如果有父蔭母蔭,會請多啲中高產及富豪子女。可能有些人覺得富豪子女點會去,咁如果去投行呢?我兩個前老細都係咁,鍍金兩三年後才回家族上市公司。

如果目標係中低層,有些人會搵基層家庭畢業生,因為會緊張份工,相對冇咁jumpy ,入職後,如果有前途嘅,就鼓勵你買樓買屋,早的結婚生子。阿仔認為有的啲係好意,也有不少係當你被這些壓力拖住,就一直捽你,睇死你走唔到。

你舊老細可能睇「牛」睇「人」,不一定單純睇能力,還有其他⋯⋯

所以他不會隨便去買屋,無謂二三十年被liability拖住,低息年代過去了,磚頭文化都係要調整。結婚也是雙刃劍,要好好去處理,他最怕係有些人係喜歡的的social status 及入息,不是真心愛你及願意大家一同去為理想奮鬥。

點評

twhkleung    發表於 26-5-19 10:54
God grant me the serenity
to accept the things I cannot change;
courage to change the things I can;
and wisdom to know the difference.

Rank: 12Rank: 12Rank: 12


56740
80#
發表於 26-5-19 08:51 |只看該作者
本帖最後由 beastiebistro 於 26-5-19 09:05 編輯
ANChan59 發表於 26-5-19 08:34
我認為將題目出得刁鑽不是源於NSS,係會考及AL年代已經係咁。

我家CEO都係從事教育,她們認為最好嘅試卷 ...

窮得只剩下刁鑽...

AL時代玩少少刁鑽無問題喎,因為已經經歷過會考洗禮,篩走咗唔係讀書材料嘅人。而且,專注讀嗰幾科,加少少難度去分開啲真正尖子,等佢哋可以讀大學,分開啲唔應該讀大學嘅,我認為無可厚非。

而家問題係大學學位氾濫,overall課程就唔係特別深或者廣,刁鑽變咗只係用嚟篩選讀醫(或其它神科)嘅資格。問題係根本冇話最高分嘅同學先適合做醫生,全個理念都扭曲晒。

Rank: 12Rank: 12Rank: 12


56740
79#
發表於 26-5-19 08:50 |只看該作者
twhkleung 發表於 26-5-19 07:47
我諗個問題唔係淨係名次. 或者我用一個誇張啲嘅比喻嚟到表達一下.

例如 (故事純熟虛構), SPCC覺得自己收嘅 ...
問題係佢唔係SPCC,但係想製造幻覺佢係...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12877
78#
發表於 26-5-19 08:35 |只看該作者
beastiebistro 發表於 26-5-19 07:21
所以我從來都只係喙DSE嘅課程設計。「難唔難」見仁見智,課程設計唔好就係唔好。攞住(IB)嚟抄都錯晒,搞 ...
大家樂 vs 君悦酒店都可以賣海南雞飯。

怎可能一样呢?


其实,教育的意義是什么?
每个人,有不同的想法。

Back to basic.

知识就是知识
能力就是能力
系统就是系统

利益就是利益

找对目标。

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


121932
77#
發表於 26-5-19 08:34 |只看該作者
beastiebistro 發表於 26-5-19 07:21
所以我從來都只係喙DSE嘅課程設計。「難唔難」見仁見智,課程設計唔好就係唔好。攞住(IB)嚟抄都錯晒,搞 ...

我認為將題目出得刁鑽不是源於NSS,係會考及AL年代已經係咁。

我家CEO都係從事教育,她們認為最好嘅試卷係70 -80%題目係課程範圍以內,肯讀書做下past paper肯定會合格,再好啲就有優良。餘下嘅20-30%就會out 少少課程或者改少少角度,目的就係睇吓學生會否識轉彎,而且也不是完全追求完美答案,係針對學生懂不懂得用syllabus 入面的basics derived 出去,如果理科,已經有不少step 分,如果文商也不是一個答案,讓學生多些發揮。


God grant me the serenity
to accept the things I cannot change;
courage to change the things I can;
and wisdom to know the difference.

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


24573
76#
發表於 26-5-19 08:02 |只看該作者
beastiebistro 發表於 26-5-19 07:21
所以我從來都只係喙DSE嘅課程設計。「難唔難」見仁見智,課程設計唔好就係唔好。攞住(IB)嚟抄都錯晒,搞 ...
玩刁轉呢家嘢, 都唔係淨係DSE, 以前HKAL和HKCEE都已經係咁, 甚至乎, 亞洲其他國家地區嘅考試制度都係咁, 高考, 人哋話仲難過dse, 日本大學入學試, 考到啲學生跳樓. 相信,印度/星加坡/南韓, 佢哋啲大學入學試, 都唔方會輕鬆得去邊.
(都係資源分配/比例問題, 我估(我冇數據), 英美加澳嘅大學學位同學生比例, 會好過亞洲區)

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


24573
75#
發表於 26-5-19 07:54 |只看該作者
964000 發表於 26-5-19 06:44
本帖最後由 964000 於 26-5-19 07:02 編輯

其實難唔難都睇人嘅, 睇邊様適合自己
係呀, 每一個人都係獨特嘅, 各有自己嘅強弱項.

而且, 好多時候, 各種capabilities之間, 可能都會有conflict, eg., 通常邏輯好, 記憶力會相對較弱 (記住, 係相對, 唔係絕對), 相反, 記憶力好, 邏輯又會相對差啲, 呢啲係brain science嘅research裏面都已經證明咗.

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


24573
74#
發表於 26-5-19 07:47 |只看該作者
barque 發表於 26-5-19 05:14
我見Cambridge Law 有埋名次,令外見有些美國大學用Tau Beta Pi, Cum Laude
我諗個問題唔係淨係名次. 或者我用一個誇張啲嘅比喻嚟到表達一下.

例如 (故事純熟虛構), SPCC覺得自己收嘅都係全香港最top嘅學生, 佢覺得考第150嗰個同學 (total有300人), 都叻過其他學校考第一個位, 咁樣對佢d同學唔公平, 所以決定, 成績表全部都係A.

情況就係類似咁

(純粹個人睇法, 可能我錯都唔定)

Rank: 12Rank: 12Rank: 12


56740
73#
發表於 26-5-19 07:21 |只看該作者
barque 發表於 26-5-19 05:23
可能有啲人混淆咗,以為考試深/難,就等於課程好好,好多知識學到。一個設計得唔好的課程,加上考試深/難 ...
所以我從來都只係喙DSE嘅課程設計。「難唔難」見仁見智,課程設計唔好就係唔好。攞住(IB)嚟抄都錯晒,搞到唯有出刁鑽題目嚟做分野,失敗。

Rank: 8Rank: 8


16753
72#
發表於 26-5-19 06:44 |只看該作者
twhkleung 發表於 26-5-19 00:28
其實, 我都唔係好明, 點解大家要去成日比較, 邊個考試係深啲/難啲???

本帖最後由 964000 於 26-5-19 07:02 編輯

其實難唔難都睇人嘅, 睇邊様適合自己
如果中文好又肯操卷的DSE其實唔係真係咁難
All round 寫嘢叻和time mg好的,會覺得IB ok
精於某專門學科的,會覺A level ok
有啲人叻到全部都覺得唔太難大部份人選擇適合和有利自己的,想高分當然全部都難。
有得揀是好事,冇得揀就想辦法打好自己手上的牌。

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖 回覆
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊