註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
已刪除用户
別墅
tungsfamily 發表於 23-3-9 18:48 回覆 sumikogurashi 的帖子 係呀,鬼叫我囡中文唔叻,DSE死梗
tungsfamily 發表於 23-3-9 11:30 回覆 Poyau 的帖子 因為太多term break, 佢唔太喜歡成日要去host 度住。
翡翠宮
tungsfamily 發表於 23-3-8 01:00 我哋將會入1year GCSE y11, 因為我囡依家响英國學校讀y10, 不習慣英式教育,所以Y11 就去OIC Brighton 太 ...
男爵府
HappyCheerBaby 發表於 23-3-4 12:48 回覆 Poyau 的帖子 coming 讀 Year 9
HappyCheerBaby 發表於 23-3-5 17:45 咁有無OIC 用家可以分享經驗? Thanks!
子爵府
Y9 Y10既話100%唔會去,難得送仔女去英國留學,我個人認為英國傳統寄宿生活既體驗系最最值既一Part,你白白浪費左,不如起香港讀IS好過,唔好聽Agent老點,Y9大把好選擇,唔使讀學店,真系想讀既不如Y12至考慮啦。
水晶宮
HappyCheerBaby 發表於 23-3-5 17:33 回覆 beastiebistro 的帖子 吓,原來係咁,咁即係咪跟 Oxford International College 無關係? ...