關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
查看: 19422|回覆: 92
go

Del   [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


377
1#
發表於 19-6-21 20:13 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
本帖最後由 mollylyly 於 19-7-13 14:50 編輯

地點同學費不是問題。
有冇用家可分享下。
萬分感激。
   14    0    0    0

Rank: 2


42
93#
發表於 19-7-1 20:19 |只看該作者
回覆 mollylyly 的帖子

兩間完全吾同级數的學校, 冇得比較


12918
92#
發表於 19-6-27 21:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


12918
91#
發表於 19-6-27 21:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


12918
90#
發表於 19-6-27 20:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


55531
89#
發表於 19-6-27 09:54 |只看該作者
Soundervolt 發表於 19-6-27 00:08
嗰位阿伯當然同車主之前傾掂數出庭頂罪,不過頂罪最大風險唔係俾法官踢爆,而係如果車主本身嘅罪並非超速 ...

我試過被人踢車,當場喝止佢,佢驚到走左去,留低自己架車係路中心,當時自己又掛住打電話報警,打完唔見左部車走左。兩個月後警察約認人,認人中我話全部都唔係,踢車果個後生仔,呢度全部人老過佢。其後,CID同我私下講,唔係呢架車使鬼帶埋律師黎認人咩。有時,專業執法者見識真係專業。車主為個仔乜都可以攬上身,刑毀都照攬~

點評

Soundervolt    發表於 19-6-27 11:41

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14


122880
88#
發表於 19-6-27 09:32 |只看該作者
ar_mak 發表於 19-6-25 22:23
唔知你講緊幾多年前,古代既校工,打掃為主; 現代既校工,為左要配合時代,都需要具備多元技能.

首先要有個保 ...
直資學校校工要求同官津校相信一定有分別
而且你講緊貴校個校工,到底係真正既校工,定係校長個老公?(無記錯的話,佢係貴校外號叫校公)



還記得初為父母時,對孩子的期望嗎?我當時只想他/她平平安安,健健康康。
隨著時光飛逝,人的期望慢慢變了,變得越來越有要求。所以要經常提醒自己:毋忘初心
箴言4:23 - 你要保守你心,勝過保守一切,因為一生的果效是由心發出。
箴言22:6 - 教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不會偏離。

Rank: 8Rank: 8


17359
87#
發表於 19-6-27 09:23 |只看該作者
b3410 發表於 19-6-27 07:42
咁做校工真係高增值行業,如果再去讀一個教師課程,可能將來可以轉GS老師?如果大學畢業搵唔到適合的工作, ...

可能而家好多校長都係由校工做起,非常勵志!

點評

b3410    發表於 19-6-27 09:37

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


43848
86#
發表於 19-6-27 07:42 |只看該作者
ar_mak 發表於 19-6-27 00:13
我就您呢個回應直接打電話問過兩位小學同窗,亦喺校役界打滾了超過30年,桃李滿門,佢地都二口同聲話,邊個 ...
咁做校工真係高增值行業,如果再去讀一個教師課程,可能將來可以轉GS老師?如果大學畢業搵唔到適合的工作,先去做校工,再自我增值,都係一個好好的方法喎!


12918
85#
發表於 19-6-27 00:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


12918
84#
發表於 19-6-27 00:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 8Rank: 8


17359
83#
發表於 19-6-27 00:08 |只看該作者
ar_mak 發表於 19-6-26 23:56
咁我又唔明勒,如果個阿伯真係出黎頂罪,只要佢上到法庭死都唔認罪,個官都係奈佢唔何,而家無啦啦就咁罰錢+停 ...

嗰位阿伯當然同車主之前傾掂數出庭頂罪,不過頂罪最大風險唔係俾法官踢爆,而係如果車主本身嘅罪並非超速咁簡單(例如危險駕駛)而冇對頂罪人講清楚,簽咗檢控書上到庭認罪分分鐘要被判社會服務令甚至坐監,所以奉勸大家唔好咁做。


12918
82#
發表於 19-6-26 23:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 8Rank: 8


17359
81#
發表於 19-6-26 17:18 |只看該作者
annie133 發表於 19-6-26 13:25
車主都要停?

本帖最後由 Soundervolt 於 19-6-27 00:13 編輯

車主唔使停牌,只係個裁判官明知伯伯頂罪又奈佢唔何,幽佢一默啫。(其實裁判官見唔少呢尐情況)

Rank: 5Rank: 5


1186
80#
發表於 19-6-26 13:25 |只看該作者
Soundervolt 發表於 19-6-26 13:13
校役工作範圍一般都係清潔、搬運、外勤等簡單工作,如果有齊您所講嘅技能履歷,學校都唔會請得起佢做校工 ...

車主都要停?

Rank: 8Rank: 8


17359
79#
發表於 19-6-26 13:16 |只看該作者
chkwu 發表於 19-6-25 21:11
去做清潔姨姨多唔多vacancy ?

如果咁認真,(海泓道)新油天真係聘請緊校工,有興趣可以試試!

Rank: 8Rank: 8


17359
78#
發表於 19-6-26 13:13 |只看該作者
ar_mak 發表於 19-6-25 22:23
唔知你講緊幾多年前,古代既校工,打掃為主; 現代既校工,為左要配合時代,都需要具備多元技能.

首先要有個保 ...

校役工作範圍一般都係清潔、搬運、外勤等簡單工作,如果有齊您所講嘅技能履歷,學校都唔會請得起佢做校工啦。

話時話,朋友被「白鴿籠」影到超過法定一倍速度,需要上法庭(必需停牌),佢竟然揾咗一位七十幾歲伯伯去頂罪,上庭時裁判官望一望佢然後話:「阿叔,幾十歲揸得咁快......?你下次同車主都唔好再揸得咁快喇.....停牌半年,落樓下交錢!」

Rank: 8Rank: 8


17359
77#
發表於 19-6-25 23:10 |只看該作者
小曳人 發表於 19-6-25 20:50
應該唔係傳聞,起碼去到我呢層未算,因為同我講嘅係MCS老師
所以,3年前就合理,因為LSPS已由6年前起唔係 ...

本帖最後由 Soundervolt 於 19-6-25 23:25 編輯

我就您呢個「傳聞」直接打電話問過兩位同我喺PTA共事過,亦喺LSPS任教十多年嘅教職員,佢地都二口同聲話從來冇尐咁嘅事,而且冇任何特別關照其他友校。

不過您可以話就算嗰尐喺學校十幾年嘅教職員都唔知呢個「事實」,就好似有人話俾我知LSPS有精英班,只因為係「隱性精英班」連我地係家長都唔會知,但只有佢比我地更清楚。


12918
76#
發表於 19-6-25 22:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


669
75#
發表於 19-6-25 21:11 |只看該作者
Soundervolt 發表於 19-6-25 19:38
本帖最後由 Soundervolt 於 19-6-25 20:09 編輯

咁都要夠quali又剛啱有vacancy,而且學校肯請先至得。E ...
去做清潔姨姨多唔多vacancy ?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖