註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
melun 發表於 16-11-6 08:20 如題⋯真係好想小兒讀。有冇第二輪申請?
返回頂部
woostock 發表於 16-11-30 09:54 回覆 jamlee309 的帖子 即讀住小一, 然後再入紙考培僑小一? 培僑小一申請有年齡限制嗎? 我識好多人是repea ...
mandyyeung28 發表於 17-1-8 18:28 咁多數啲人係米 考到就讀培僑書院小一 考唔到就照升上 小二?
mandyyeung28 發表於 17-6-18 22:08 插班小2。會收多少人? 幾多人會考插小2? 謝謝回覆。