關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 培僑書院 冇second in可以點算?repeat 小一?插班?求位信? ...
發新帖
查看: 9885|回覆: 3
go

冇second in可以點算?repeat 小一?插班?求位信? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1425
1#
發表於 16-11-6 21:31 |顯示全部帖子
melun 發表於 16-11-6 08:20
如題⋯真係好想小兒讀。有冇第二輪申請?

無架!可以下年重讀小一,再考過!有很多小朋友都係咁,我女個班有5-6個做大女,大仔,重讀小一再考入培僑

Rank: 5Rank: 5


1425
2#
發表於 16-11-30 15:09 |顯示全部帖子
woostock 發表於 16-11-30 09:54
回覆 jamlee309 的帖子

即讀住小一, 然後再入紙考培僑小一? 培僑小一申請有年齡限制嗎? 我識好多人是repea ...

無錯! 再考小一即係重讀小一

Rank: 5Rank: 5


1425
3#
發表於 17-1-9 22:20 |顯示全部帖子
mandyyeung28 發表於 17-1-8 18:28
咁多數啲人係米 考到就讀培僑書院小一 考唔到就照升上 小二?

有些人會重考小一或有些人插小二!因考插班難過考小一

Rank: 5Rank: 5


1425
4#
發表於 17-6-20 09:49 |顯示全部帖子
mandyyeung28 發表於 17-6-18 22:08
插班小2。會收多少人? 幾多人會考插小2? 謝謝回覆。

插班比較難! 10幾人選一
‹ 上一主題|下一主題