關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 優才(楊殷有娣)書院 優才網上申請??!!
發新帖
查看: 5402|回覆: 1
go

優才網上申請??!! [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


9951
1#
發表於 15-4-30 13:24 |顯示全部帖子

引用:收唔收2009+9月超大B? +

原帖由 picture 於 15-04-30 發表
收唔收2009 9月超大B?
收超大B,有同學係7月超大B



Rank: 6Rank: 6


9951
2#
發表於 15-5-6 09:49 |顯示全部帖子
vivienfong 發表於 15-5-6 09:10
成個網頁睇晒,我都係搵唔到小一入學申請呢欄,求教!
http://www.gtschool.edu.hk/PS06_P1apply_Info.htm

‹ 上一主題|下一主題