關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 St. cat 學費
查看: 8822|回覆: 68
go

St. cat 學費 [複製鏈接]

Rank: 4


839
1#
發表於 14-12-3 15:21 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
請問有冇媽媽可提供ST CAT 今年學費/ 雜費/ 茶點費既 BREAKDOWN ?   THANKS!
   6    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


337
69#
發表於 14-12-8 12:30 |只看該作者

回覆:ozoz 的帖子

請問K1英粵一星期有多少天普通話?每日多少分鐘?謝謝!



Rank: 3Rank: 3


418
68#
發表於 14-12-8 11:18 |只看該作者
回覆 Ryan_baba 的帖子

Thanks

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10470
67#
發表於 14-12-7 17:51 |只看該作者
回覆 Noelpychiu 的帖子

我仔仔一直都冇上任何校外嘅英文班,即使升左上小一,我都唔覺得佢英文追唔到。

Rank: 3Rank: 3


418
66#
發表於 14-12-7 17:21 |只看該作者
回覆 Ryan_baba 的帖子

想請教小女依家間幼稚園(K1)每日得30 MINS NET時間, 故外補BRITISH COUNCIL 英語 PLAYGROUP(ONCE EVERY WEEK).
日後上到SC K1 (COS REPEAT K1), 須否再外補ENG?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10470
65#
發表於 14-12-5 22:53 |只看該作者
kowloonfish 發表於 14-12-5 19:37
請問sc讀到去k3,學術上能否跟得上小學呢?聽聞sc近兩年課程加深了對嗎?
我囝囝今年SC畢業,讀緊小一。過了3個月嘅小一生活,學術方面大致上冇乜問題,唯獨中文科需要放多啲時間,唔係話SC程度唔夠,而係學校嘅課程比較深,但又不至於嗌晒救命果種。只要花啲時間同心機,好快catch up得到。

Rank: 5Rank: 5


4328
64#
發表於 14-12-5 19:53 |只看該作者
回覆 sweethearts 的帖子

沒有關係

Rank: 4


857
63#
發表於 14-12-5 19:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sweethearts+於+14-12-05+發

原帖由 Moonlight819 於 14-12-05 發表
其實想慳些就不應選St Catherine,入了也會不開心!
同意,如果係猛猛緊,我寧願讀學劵,有錢剩就俾課外活動小朋友。



Rank: 5Rank: 5


4857
62#
發表於 14-12-5 19:50 |只看該作者

引用:請問sc讀到去k3,學術上能否跟得上小學呢?

原帖由 kowloonfish 於 14-12-05 發表
請問sc讀到去k3,學術上能否跟得上小學呢?聽聞sc近兩年課程加深了對嗎?
一直聽返師兄姊講都跟得上,無問題。



Rank: 5Rank: 5


1436
61#
發表於 14-12-5 19:37 |只看該作者
請問sc讀到去k3,學術上能否跟得上小學呢?聽聞sc近兩年課程加深了對嗎?

Rank: 3Rank: 3


108
60#
發表於 14-12-5 19:00 |只看該作者

引用:Quote:kkqueendom+發表於+14-12-5+09:31+回

原帖由 Ryan_baba 於 14-12-05 發表
亦有drama class
請問drama class跟trinity guildhall drama and speech有關嗎?



Rank: 4


633
59#
發表於 14-12-5 15:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pycc+於+14-12-05+發表唔好意

原帖由 ozoz 於 14-12-05 發表
係呀,我女無另外補普通話,都好夠用,發音咬字好好。
Thanks a lot



Rank: 3Rank: 3


228
58#
發表於 14-12-5 13:48 |只看該作者

回覆:St. cat 學費

2014-15 學費現提出上訴申請中,會唔會係要求加好多所以最初唔批呢?



Rank: 5Rank: 5


4857
57#
發表於 14-12-5 13:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ozoz+於+14-12-03+發表我覺得

原帖由 pycc 於 14-12-05 發表
唔好意思,請問你小朋友係咪讀英粤班?英粵班係咪一星期只得幾日普通話堂?
如果考小學夠唔夠?



  ...
係呀,我女無另外補普通話,都好夠用,發音咬字好好。



Rank: 4


633
56#
發表於 14-12-5 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nataliipapa+於+14-12-03+發

原帖由 ozoz 於 14-12-03 發表
我覺得唔多,k1 旅行之外,有一次表演,家長日見家長,有興趣可以家長日做1小時定個半小時義工幫手。k2旅行 ...
唔好意思,請問你小朋友係咪讀英粤班?英粵班係咪一星期只得幾日普通話堂?
如果考小學夠唔夠?



Rank: 5Rank: 5


2063
55#
發表於 14-12-5 09:39 |只看該作者
本帖最後由 chungayu2 於 14-12-5 09:41 編輯

起碼七千一個月左右,是我朋友給的的意見,另外同班朋友中亦有一位囡囡在讀中,所以不用七千亦不少.......我不是嚇你們, 只想給你們一個預算,不要以為五六千可能,如果只計學費HK$4,196+車費HK$預1,300就可以!
註: 我報的校車是九龍城.

Rank: 5Rank: 5


3035
54#
發表於 14-12-5 09:37 |只看該作者
真的?是k2開始嗎?我地k1暫時只有科學的呢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10470
53#
發表於 14-12-5 09:33 |只看該作者
kkqueendom 發表於 14-12-5 09:31
回覆 sweethearts 的帖子

學校同其他機構合作,邀請佢地星期六黎開班,呢個機構仲有同其他幼稚園同小學合作, ...
亦有drama class

Rank: 5Rank: 5


3035
52#
發表於 14-12-5 09:31 |只看該作者
回覆 sweethearts 的帖子

學校同其他機構合作,邀請佢地星期六黎開班,呢個機構仲有同其他幼稚園同小學合作,

不算是學術性既,我會覺得係趣味性,係教科學為主(我小朋友係k1),做下d小實驗,小手工,我小朋友上得好開心,佢話下個sem都一定要參加,

課外活動係無校車接送,家長要自己安排

Rank: 5Rank: 5


1055
51#
發表於 14-12-5 08:42 |只看該作者

回覆:St. cat 學費

SC師資很好,NET是全時間留在課室內,學校要請甘多NET,學費點會平



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖