關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 初小派試卷老師遂一說出學生的分數
查看: 18977|回覆: 71
go

初小派試卷老師遂一說出學生的分數 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3993
1#
發表於 14-11-21 06:24 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
新手初小爸覺得似乎有點 ...

可否分享一下?謝謝!



   0    0    0    0

Rank: 6Rank: 6


5565
72#
發表於 14-12-13 09:39 |只看該作者
回覆 noplanner 的帖子

I would say telling the highest score, the mean score and the lowest score in general helps to know where the kid is.

Rank: 5Rank: 5


1638
71#
發表於 14-12-13 05:30 |只看該作者

回覆:noplanner 的帖子

就算不足10個學生,我都覺得無需要講,分數是小朋友的私隱。



Rank: 5Rank: 5


3993
70#
發表於 14-12-3 10:13 |只看該作者
wan_sosin 發表於 14-12-1 10:52
呢D係精神上嘅傷害!
絕對係!

Rank: 5Rank: 5


3993
69#
發表於 14-12-3 10:10 |只看該作者
回覆 wister 的帖子

如果一班只有不足十個學生呢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10291
68#
發表於 14-12-1 10:52 |只看該作者

回覆:初小派試卷老師遂一說出學生的分數

讀全班分數一定唔好,為什麼要低分學生難受?呢D係精神上嘅傷害!
就算高分,老師讀出頭幾個學生名字,某程度叫鼓勵小朋友,但都仍會令小朋友有所比較!低年班小朋友,咁細個就要面對呢D嘢,有少少覺得不必!
小朋友返去會同家人講,邊個邊個同學叻!
連帶家長都比較,我係家長個WhatsApp谷比人問,我仔話你小朋友好叻喎?我覺得係壓力,叫我答咩好?小朋友話唔埋,下次我仔唔叻時又點呢?
其實到學期尾都會知邊幾個係頭幾名架啦!
但每科每次測考都比較,就多咗D.
我細個讀書,高分低分,老師從來唔會講!
讀書叻的仍會努力!唔會話無足夠讚賞就退步,攞住分卷個分數已是鼓勵!



Rank: 5Rank: 5


1203
67#
發表於 14-11-29 23:40 |只看該作者
只講高分比較正常,全班逐個講就好似比較少

Rank: 5Rank: 5


2226
66#
發表於 14-11-29 22:55 |只看該作者
回覆 FTYPAPA 的帖子

如果gum 有 機 心 就 晤 好 啦,  如果 做 父母 都 覺得 無 問題,  那 小朋友 就 更 可 憐...

Rank: 5Rank: 5


3993
65#
發表於 14-11-29 17:48 |只看該作者

回覆:karenlyk 的帖子

而且,對部分小朋友而言,是刺「擊」(打擊)!



Rank: 5Rank: 5


3993
64#
發表於 14-11-29 17:44 |只看該作者

引用:Quote:Jane1983+發表於+14-11-28+14:40+回

原帖由 happy_lavender 於 14-11-28 發表
呢個就係重點,如果你本著人性本善,就自然會覺得唔教都好,壞係被教壞...........但若然你本著人性本惡, ...




Rank: 5Rank: 5


3993
63#
發表於 14-11-29 17:41 |只看該作者

回覆:surewin 的帖子

這樣,我相信你的小朋友和同班同學,都會 sure win!



Rank: 4


987
62#
發表於 14-11-29 16:55 |只看該作者
小朋友學校老師只說出最高分的同學, 然後老師會獎勵他們, 如果老師發現有同學進步了, 亦會給與他們獎勵的

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


49336
61#
發表於 14-11-29 10:16 |只看該作者
上面兩位講的都有道理。小朋友大部份都純真的,但有少數真係被自己父母污染咗,好細個就好mean、好在意分數,回想自己小學都有呢d同學。

天大地大,初小就太在意分數,真係吾係好事。

Rank: 5Rank: 5


4106
60#
發表於 14-11-29 09:15 |只看該作者
個個都講分數好刺激喎


2875
59#
發表於 14-11-29 07:59 |只看該作者

回覆:marble2004 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2226
58#
發表於 14-11-28 23:53 |只看該作者
回覆 Jane1983 的帖子

小朋友的世界好童真,他們私下自己都會講分數, 講完聽完就算數,不會記上心,分數高同分數差都好老友,只是大人用了大人的角度去看事情,由得小朋友自己去發展,大人千萬不要在小朋友面前數其他小朋友。

講真, 老師要我 們由小學講分數到中學,從不覺得有問題

Rank: 5Rank: 5


3527
57#
發表於 14-11-28 14:55 |只看該作者
Jane1983 發表於 14-11-28 14:40
回覆 happy_lavender 的帖子

有惡的成份,就睇父母點引導和教化。
呢個就係重點,如果你本著人性本善,就自然會覺得唔教都好,壞係被教壞...........但若然你本著人性本惡,就不會掉以輕心,努力做好教育,因為唔教就自然變壞。

點評

Jane1983    發表於 14-11-29 10:07
萬軍之耶和華說、不是倚靠勢力、不是倚靠才能、乃是倚靠我的靈、方能成事。(撒迦利亞書 4:6)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


49336
56#
發表於 14-11-28 14:40 |只看該作者
回覆 happy_lavender 的帖子

有惡的成份,就睇父母點引導和教化。
有心機、教得好,仲係小天使。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


49336
55#
發表於 14-11-28 14:39 |只看該作者
回覆 FTYPAPA 的帖子

個女仔咁細個,已經做d成人世界會比形容為「咁狗」的行為,係好可悲。以後發展落去,真係好為佢擔心。
父母教壞仔女!

Rank: 5Rank: 5


3527
54#
發表於 14-11-28 14:32 |只看該作者
Jane1983 發表於 14-11-28 07:34
回覆 noplanner 的帖子

小朋友有時吾知道咁樣做,叫做講大話。有時又急住為自己解圍、或者求其答,亦吾知 ...
對得小朋友多,真係越來越覺得人之初,性本惡先o岩。
萬軍之耶和華說、不是倚靠勢力、不是倚靠才能、乃是倚靠我的靈、方能成事。(撒迦利亞書 4:6)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖