關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聽到校長咁講野,真係心都寒埋
查看: 11212|回覆: 73
go

聽到校長咁講野,真係心都寒埋 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


287
1#
發表於 14-7-26 22:12 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
今日有事去學校搵一搵校長,我坐係校長室外面(校長未見到我,書記叫我坐住等),然後見到有位老師入去,位老師我都識,跟住聽到校長鬧佢:「X老師,你咁做野,我真係升唔到你做常額,你不如返去教院再讀過啦,我都唔知教院教左你D乜,我請另一個好過,你知唔知我一日都收好多自薦信...」

跟住隔左陣個老師出黎,見到我坐係度,都呆左

我好尷尬打左個招呼就入去搵校長,校長都超尷尬...

雖然我唔知個老師做錯D乜,但係我覺得咁鬧人都唔係咁好...難怪都話老師壓力大


點評

王家爸爸    發表於 14-7-26 22:29
   0    0    0    0

Rank: 8Rank: 8


19645
74#
發表於 14-8-2 12:00 |只看該作者
校長肯鬧, 已經叫仲比個機會佢。如果唔鬧, 乾脆一句不繼約BYE BYE。你估邊樣難受D?

Rank: 5Rank: 5


4879
73#
發表於 14-7-31 08:27 |只看該作者

回覆:聽到校長咁講野,真係心都寒埋

我覺得校長是在校長室內訓示老師我表現是正常且合理。佢無預到門外有家長,亦非當眾大罵。作為成年人,不是以為所有上司都會好似父母咁有耐性去包容同指導下屬吧。

下屬幫唔到手,一係捉入房訓示,一係就請佢另謀高就,正常的。



Rank: 6Rank: 6


6272
72#
發表於 14-7-30 17:06 |只看該作者
happy_lavender 發表於 14-7-30 12:17
回覆 kenwong888 的帖子

As a sub-ordinate, I never expect to be taught by my boss but fortunately mo ...
Good!

Rank: 5Rank: 5


1670
71#
發表於 14-7-30 16:26 |只看該作者

回覆:聽到校長咁講野,真係心都寒埋

講得啱



Rank: 5Rank: 5


3533
70#
發表於 14-7-30 16:25 |只看該作者

引用:但我都識一兩位老師同我講(其實係我朋友同

原帖由 ckh311 於 14-07-30 發表
但我都識一兩位老師同我講(其實係我朋友同親戚),佢地心態純粹係打份工,薪高糧盡,根本無心去培育下一代, ...
樹大有枯枝,行行都會有依種人。



Rank: 5Rank: 5


1670
69#
發表於 14-7-30 15:54 |只看該作者

回覆:聽到校長咁講野,真係心都寒埋

但我都識一兩位老師同我講(其實係我朋友同親戚),佢地心態純粹係打份工,薪高糧盡,根本無心去培育下一代,我聽到心都寒,如果自己小朋友俾着佢地教,死得。



Rank: 5Rank: 5


3527
68#
發表於 14-7-30 12:25 |只看該作者
回覆 longlokma 的帖子

我認為教育不是,亦不應單單是一份工作。沒有愛心及理想的人,不配當教育工作者。若然對教育有理想,是樂於教導別人的 -  不論所教的對象是何人。
萬軍之耶和華說、不是倚靠勢力、不是倚靠才能、乃是倚靠我的靈、方能成事。(撒迦利亞書 4:6)

Rank: 5Rank: 5


3527
67#
發表於 14-7-30 12:17 |只看該作者
回覆 kenwong888 的帖子

As a sub-ordinate, I never expect to be taught by my boss but fortunately most of my bosses (over 5) have taught me a lot! They really teach me (not learn from them by myself). It is so sorry to hear that most people did not meet any good boss. However it doesn't mean that there is no good boss in the world. At least I met 5 in my life.

As my sub-ordinates' boss, I always teach them (not just organize and control). It is because I believe good coaching & mentoring (including one-to-one training / teaching) is the best way to enable a person to achieve his/her full potential. You may not agree but this is my management style, it works well up to this moment.

As a Drill & Expedition (Hiking) instructor of a youth uniformed group, I enjoy teaching the youth even though it is very challenging and I am not paid. I always try the youth teaching / training technique on my sub-ordinates, surprisingly it works better than expected. Hence I do not think that those techniques used in school cannot be applied to business areas. It depends on how and when you apply.
If your thinking is positive, you will have good luck!! Be cheerful!!
萬軍之耶和華說、不是倚靠勢力、不是倚靠才能、乃是倚靠我的靈、方能成事。(撒迦利亞書 4:6)

Rank: 6Rank: 6


6272
66#
發表於 14-7-29 15:28 |只看該作者
happy_lavender 發表於 14-7-29 13:35
我亦沒說校長做法不當,只是指出重點。老師/校長的專業是教導,但結果是他(們)也教不好下屬,這代表甚麼? ...
OMG!
School is not the place for teachers practising and learning!
Teachers need to deliver their professionalism & capability in the education field!
Don't you expect your boss to teach you in office?

Rank: 6Rank: 6


8718
65#
發表於 14-7-29 15:01 |只看該作者

回覆:聽到校長咁講野,真係心都寒埋

你错了。
教師是專業,教導学生是老師的工作。
校長的工作是管理学校,做的是行政工作。
校長的工作不是教導老師,而是分配工作给老師。
莫非你認為老闆要支付你薪金去教導你工作?



Rank: 5Rank: 5


3527
64#
發表於 14-7-29 13:35 |只看該作者

回覆:loveDD 的帖子

我亦沒說校長做法不當,只是指出重點。老師/校長的專業是教導,但結果是他(們)也教不好下屬,這代表甚麼?是上級指導出問題?還是下屬拒絕學習? 無論如何?都是學校必須解決的問題。



萬軍之耶和華說、不是倚靠勢力、不是倚靠才能、乃是倚靠我的靈、方能成事。(撒迦利亞書 4:6)

Rank: 6Rank: 6


8108
63#
發表於 14-7-29 12:41 |只看該作者

回覆:聽到校長咁講野,真係心都寒埋

坦白講,校長無心畀人聽到。人家聽後不知前因後果就拿出來覺得校長不對,的確好大商確。

職場不是學堂。家長請老師上門補習和學樂器,如果老師散慢或小朋友學不好,會否又去教導老師如何教自己子女呢?



Rank: 5Rank: 5


1670
62#
發表於 14-7-29 12:39 |只看該作者

回覆:聽到校長咁講野,真係心都寒埋

其實我地大家都唔知當中嘅前因後果,但我覺得,如果真係表現不好時,俾校長訓話都無可口非,萬一當有一日有家長作出投訴時巳經太遲。作為家長,都只希望有好老師去教育我地下一代啫。



Rank: 7Rank: 7Rank: 7


14244
61#
發表於 14-7-29 12:37 |只看該作者
一般商業機構管理層會因公司文化, 管理人的性格+能力同工作性質 + 下屬的性向而取相對有效的方法.   不一定循循善誘, 亦可能只有高壓或紀律管制才有效,

學校底社福機構會好不同? 我未做過, 不過可想像其困難性.

Rank: 5Rank: 5


3533
60#
發表於 14-7-29 12:29 |只看該作者
happy_lavender  老師/校長的專業正正就是教導,   發表於 27 分鐘前

我沒有說校長的態度是恰當,你所說的我亦同意。但樓主只是聽了校長的一次說話,可能校長在此之前自己或有搵人教過老師呢?  我是說在祈望別人做好之前,是否自己都有改善空間呢?

Rank: 5Rank: 5


3527
59#
發表於 14-7-29 12:14 |只看該作者
回覆 little5 的帖子

就算是商界也不一定要用責罵,主要視乎管理哲學及下屬的性格。如果奉行僕人領導,通常都用不上責罵。
萬軍之耶和華說、不是倚靠勢力、不是倚靠才能、乃是倚靠我的靈、方能成事。(撒迦利亞書 4:6)

Rank: 4


678
58#
發表於 14-7-29 11:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sora2013+於+14-07-27+發表我

原帖由 longlokma 於 14-07-27 發表
如果是工作態度有问题,被上司責備是應該的。
無錯!



Rank: 5Rank: 5


3533
57#
發表於 14-7-29 11:03 |只看該作者

回覆:聽到校長咁講野,真係心都寒埋

工作上遇到肯教你的好上司係好彩。遇唔到呢?家下香港的新一代可能大多數都係補習補大,依賴性強,但要知道職場上同事/上司唔係奉旨教你,又或者你已經係高層呢?可以再揾邊個教?學懂怎樣去自我尋找不足,自我發問,自我求教,才可做到識者生存及向上游!

每個人都有情緒,我們應該去體諒人。但同時間,教師在我眼中係專業人士,同警察一樣,同醫護人員一樣,做野時好應該做到不被私人感情和情緒影響,如果心情未平服,好應該休息一下,冷靜一下,這才是專業人士應有的工作態度。



點評

happy_lavender  老師/校長的專業正正就是教導,   發表於 14-7-29 11:52
王家爸爸    發表於 14-7-29 11:43

Rank: 6Rank: 6


5302
56#
發表於 14-7-29 10:21 |只看該作者

回覆:sora2013 的帖子

校長咁講唔係鬧人呀!佢係叫個老師自己走(辭職),講得好白了。



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖