關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小一數學考試失手,控制唔到唔開心
查看: 15762|回覆: 103
go

小一數學考試失手,控制唔到唔開心 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1885
1#
發表於 14-6-23 17:37 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印

小一一直科科9X分,大考數學突然失手得7X分,雖知求學不是求分數,但內心忍不住有點難過。請問是否需要去補補數學呢?
   4    0    0    0

Rank: 4


850
104#
發表於 14-7-2 17:21 |只看該作者
數學同中英唔同, 好睇當時表現, 如平時有9X, 大考要打9折, 因為通常有10分會幾tricky, 佢地咁細有時會有奇怪想法又或者亂左未轉到, 所以好難怪!
平時多做會好大幫助.

點評

cosyfook  我就是臨測驗考試才做練習,看來真要在平時做多少少才行。謝謝你!  發表於 14-7-3 09:52

Rank: 5Rank: 5


3113
103#
發表於 14-7-1 01:29 |只看該作者
仔仔錫錫你 發表於 14-6-30 11:18
回覆 FATSHIT 的帖子

"叻"笑死人咩!!!

吟都已經很好了,見你以前DPOST講叩到雙仁,雙油(有錯請更正),你小朋友一定係好TOP個D。吟妹妹係咪都係讀同一間學校?其實四間中,點解會選仁立,唔介意可否講講你的看法?其實你小朋友唔駛你勞氣已經好好


874
102#
發表於 14-6-30 15:54 |只看該作者

引用:小一一直科科9X分,大考數學突然失手得7X分

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


8879
101#
發表於 14-6-30 11:18 |只看該作者
本帖最後由 仔仔錫錫你 於 14-6-30 11:19 編輯

回覆 FATSHIT 的帖子

"叻"笑死人咩!!!

小一初期就比左枝錄音筆佢自己攪掂.  到下學期發覺好晒時間, 所以叫左當時讀k2 的妹妹幫手讀默, 除左解決左哥哥默書問題, 亦可加強妹妹閱讀能力


by the way, 記憶有分長期/短期, 明日默今日溫, 好多時默完幾星期後會好多生字唔記得, 未能夠真正吸收.  我地鍾意一早默, 盡量在無準備情況下默, 咁就可以知佢本身有幾多料(就算unseen 都唔怕), 到默前只會默多一次錯字便算.  雖然無人咁叻次次啱晒, 但average 唔會錯多過1個字(只會漏字mouth:" />), 最緊要係我地大人唔洗癆氣

Rank: 6Rank: 6


8879
100#
發表於 14-6-30 10:48 |只看該作者
回覆 cosyfook 的帖子

玩下奧數可以, 但唔好放太多時間, 因數學底唔好走去玩奧數, 好易會由"差"変"亂".  建議先玩多D邏輯遊戲訓練思考, 睇多D課外書(有助理解題目), 這才對數學,中文有長遠的幫助.
By the way, 一次失手有咩所謂, 小兒試過大意做溜一板, 全板9題都是簡單+-數無晒18分, so??  最緊要知佢識就得, 小一就咁緊張, 點樣ru 到小6?

點評

cosyfook  你講得很對!謝謝你!  發表於 14-6-30 16:32

Rank: 5Rank: 5


3113
99#
發表於 14-6-29 22:06 |只看該作者
仔仔錫錫你 發表於 14-6-27 13:11
3:45前回家休息下食下野就做功課,通常5pm前完成,功課後至7pm係自由時間。7pm開飯,飯後至8:30又係自由 ...

如明天要默書又可以不用溫書,你的小朋友真叻!


5557
98#
發表於 14-6-27 16:20 |只看該作者

回覆:小一數學考試失手,控制唔到唔開心

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


5557
97#
發表於 14-6-27 16:18 |只看該作者

回覆:小一數學考試失手,控制唔到唔開心

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


5557
96#
發表於 14-6-27 15:36 |只看該作者

回覆:小一數學考試失手,控制唔到唔開心

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


5557
95#
發表於 14-6-27 15:33 |只看該作者

引用:講返數學考試失手的主要部份是那些41+XX=60

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1885
94#
發表於 14-6-27 15:20 |只看該作者
講返數學考試失手的主要部份是那些41+XX=60之類的巧算題,係屋企同佢做練習時有時都要叫佢認真重計一次先計返啱,反而文字題啱晒,實在唔知係咪叫粗心大意

Rank: 5Rank: 5


1885
93#
發表於 14-6-27 15:11 |只看該作者
little_yolky 發表於 14-6-27 10:04
哇, 我阿女由起身到放學踏入屋企, 已經用咗10.5 hr, 瞓覺用咗9.5 hr, 剩番4個 hr 吃飯沖涼刷牙1-1.5 hr, 做 ...
我位大小姐都係用咗1個鐘嚟發白日夢好HEA咁唔知做乜

Rank: 6Rank: 6


8879
92#
發表於 14-6-27 14:12 |只看該作者
其實只要教識小孩時間管理,專心,就算無機會在校做,小孩回家後都會很快完成。

Rank: 6Rank: 6


8879
91#
發表於 14-6-27 14:01 |只看該作者
我地好簡單,無咩要求,自己攪掂就得。你要進取就當然要放棄d玩樂時間。

中午自由時間已包括去公園玩,游水打波,星期一至四4日最少有3hrs放在運動上,計埋星期5,6,日最少有8hrs (最多試過15hrs)放在運動。

好老實,瞓唔多,每日約9小時。

Rank: 12Rank: 12Rank: 12


64163
90#
發表於 14-6-27 13:34 |只看該作者
IloveJJ 發表於 14-6-27 13:32
我仔間學校好進取,講明出年轉全日,都無功課堂唔知佢可唔可以响小息食晏做功課?今年佢試過小息 ...
係呀, 我囡學校都唔俾小息做功課的, 話小息係要嚟休息/玩, 唔係做功課。


45691
89#
發表於 14-6-27 13:32 |只看該作者

引用:Quote:IloveJJ+發表於+14-6-27+11:46+咁你

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


45691
88#
發表於 14-6-27 13:29 |只看該作者

引用:Quote:IloveJJ+發表於+14-6-26+18:19+點可

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 12Rank: 12Rank: 12


64163
87#
發表於 14-6-27 13:16 |只看該作者
IloveJJ 發表於 14-6-27 11:46
咁你都好過我,我個仔瞓覺已經要10·5hrs,食飯又1·5hrs,做功課又1·5hrs,出年轉全日,都唔知點算?:hehe ...
番全日, 午飯時間慳一半, 唯有減瞓覺半個鐘, 同埋, 番全日好多時下午有功課堂, 叫阿囝醒醒定定响學校盡做, 希望番到屋企半粒鐘搞掂啦。

Rank: 6Rank: 6


8879
86#
發表於 14-6-27 13:11 |只看該作者
IloveJJ 發表於 14-6-26 18:19
點可能有咁多?返學:8hrs,瞓覺10hrs,仲有沖涼食飯做功課,係咪你小朋友無學野?瞓好少?無乜功課?唔駛溫 ...
3:45前回家休息下食下野就做功課,通常5pm前完成,功課後至7pm係自由時間。7pm開飯,飯後至8:30又係自由時間。8:30開始睇書1hr, 9:30沖涼then sleep.
堅持唔補習,唔做練習,唔温習(只考試前1星期開始温,每日温1小時),全部盡量自己攪掂。至於功課量好難答你,只能說小兒會在小息午飯後盡量完成,省回不少時間回家玩樂。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖