關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 45校網邊間學校好
查看: 13216|回覆: 28
go

45校網邊間學校好 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


283
1#
發表於 14-6-10 00:06 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
如題.....我個女黎緊出年讀小學,未知有咩心水,又唔知邊間好,我就想報 (1)基慈   (2)慈天    (3)嘉諾撒(新蒲崗)   (4)可立   (5)慈雲山聖文德   (6)聖博德
邊間好D?
   5    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


283
29#
發表於 14-6-28 20:07 |只看該作者
我而家就算係45網,定黃大仙區,有學校有openday,我都去,唔理係未心水,睇左先,起碼多個選擇

Rank: 4


966
28#
發表於 14-6-26 16:53 |只看該作者
本帖最後由 landierw 於 14-6-26 16:54 編輯

回覆 0414 的帖子

係呀,我15分收左!
我自問吳係D好谷既家長,同埋聖文德各方面都好岩我阿仔,所以自行已選聖文德第一志願!!
樓上mama講得岩,重之有openday就去睇!帶埋小朋友去!

Rank: 5Rank: 5


1820
27#
發表於 14-6-26 12:34 |只看該作者
真心話, 要自己行晒你心儀的學校, 去到open day 就去, 用自己眼去觀察及感覺,同埋要問埋你小朋友意見,


47
26#
發表於 14-6-26 11:23 |只看該作者

引用:我阿仔尼緊9月會入讀小一,自行入左聖文德

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


966
25#
發表於 14-6-25 16:41 |只看該作者

我阿仔尼緊9月會入讀小一,自行入左聖文德天主教

個人意見:
嘉諾撒,錦泰 世襲多,錦泰大部份都會選做第一志願,自行個時交form都排成個鐘隊,就知幾恐怖,以今年尼講,選錦泰係頭位的,好多好多都派得吳好,我識人派左去無填既學校!!

可立,---其實同可立中學無咩關係ka~
慈天 ---近年好進取,都算谷,特別普通話,佢地普通話係教得快的/
聖博德,讀得較輕鬆,但如果個小朋友本身懶散,真係吳建議選,
基慈,好校舍好老師,學術吳算谷! 上年有朋友叩左, 九龍塘官立小學同基慈,最後選讀基慈,因為基慈老師真係用心對學生
慈雲山聖文德--新校舍,但學術不谷


47
24#
發表於 14-6-19 11:20 |只看該作者

引用:回覆+0414+的帖子 咁你會選咩學校?有無咩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1802
23#
發表於 14-6-15 19:55 |只看該作者

回覆:45校網邊間學校好

30班以上學校一定多世襲



Rank: 3Rank: 3


283
22#
發表於 14-6-15 19:37 |只看該作者
回覆 macylovemama 的帖子

邊間多世襲?

Rank: 5Rank: 5


1080
21#
發表於 14-6-11 11:30 |只看該作者
多世襲,外人難入

Rank: 5Rank: 5


2532
20#
發表於 14-6-11 11:20 |只看該作者
嘉諾撒 13/14超收自行好嚴重下. -22位


47
19#
發表於 14-6-11 10:18 |只看該作者

引用:回覆+0414+的帖子 咁你會選咩學校?有無咩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


5031
18#
發表於 14-6-11 10:12 |只看該作者
本帖最後由 ppsfung 於 14-6-11 10:12 編輯
芝麻脆脆 發表於 14-6-10 16:52
原本我想選基慈頭3位架....但又唔知佢好無

基慈是一間在進步中的學校, 以前差過一段時間, 但近年改革咗, 校舍又擴建咗.
睇以住派位就不算最好, 有望這幾年改革後派位會越來越好.

Rank: 6Rank: 6


5031
17#
發表於 14-6-11 10:05 |只看該作者
麥兜MaMa 發表於 14-6-10 13:51
嘉諾撒(新蒲崗)請問是否小班及活動教學? 冇去佢open day
大致上都係傳統地默書測驗考試, 同一般官津校差不多.
現實咁講, 如果學校對學生沒要求, 學生又點會成績咁好派位咁好.

辛唔辛苦主要睇小朋友識應得好唔好, 另一主要因素係家長對小朋友的期望.
如果小朋友專注力和記性都OK, 家長只要求小朋友成績中等就得, 咁讀邊間都唔辛苦.

Rank: 5Rank: 5


1080
16#
發表於 14-6-11 10:04 |只看該作者
小一自行收生熱爆小學排行榜 (2013-2014年度)(九龍區)

http://www.myschool.hk/education-2-25.php

Rank: 6Rank: 6


5031
15#
發表於 14-6-11 09:57 |只看該作者
芝麻脆脆 發表於 14-6-10 00:06
如題.....我個女黎緊出年讀小學,未知有咩心水,又唔知邊間好,我就想報 (1)基慈   (2)慈天    (3)嘉諾撒(新蒲 ...
嘉諾撒,
可立,
慈天 / 聖博德 / 基慈,
慈雲山聖文德


Rank: 3Rank: 3


283
14#
發表於 14-6-10 16:52 |只看該作者
原本我想選基慈頭3位架....但又唔知佢好無

Rank: 3Rank: 3


283
13#
發表於 14-6-10 16:51 |只看該作者
回覆 0414 的帖子

咁你會選咩學校?有無咩心水....

Rank: 3Rank: 3


283
12#
發表於 14-6-10 16:50 |只看該作者
回覆 麥兜MaMa 的帖子

因我聽講錦泰好谷....所以先唔選咋....咁聖博德好D?

點評

麥兜MaMa  我也想知, 因為EK呢度冇咩評價或比較後. 我都想知多D  發表於 14-6-11 11:28

Rank: 5Rank: 5


2532
11#
發表於 14-6-10 15:16 |只看該作者
我不是此區大, 對本區學校也不太熟. 朋友有姪甥幼稚園說學校村錦泰較谷及深, 聖博德小班, 可以考慮. 而小朋友入學後, 亦看似讀得開心. 因此亦想知多d情況.
‹ 上一主題|下一主題