P1 女,數中常測試都是9X,英默次次都會滿分,但英文測考每次都只得8X。其實我花最多時間就系陪她溫英文,但次次出來成績都不理想,平時問她就答得出,但一定考試閱讀理解,有些陌生的單詞就不行了,今次考試:WHO WHAT WHERE 這些全填錯,但平時問她就沒問題。請問各位有什麼辦法可以提高,又或者有什麼英文班可推薦,本人住長沙灣區。多謝!
joanthony 發表於 14-5-5 14:45
Have u tried horrid henry, a to z mysteries and my weird school?
he is not interested in these.
我唔知係因為佢真的無興趣, 還是程度未到. 我比過一本Horrid Henry我仔睇, 我知仔明, 但佢無興趣追/睇 第二本. A to Z mysteries, 我知佢睇到封面已經覺得無趣. My weird school 曾介紹過, 但一樣未有興趣. 一些大路大家都推介的, 我都有試過, 但... ...唔知係咪因為佢真的無興趣, 還是程度未到. 你仔咩書都睇, 真係好好, 唔洗煩