關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 迦南幼稚園(小西灣) N 班要收雜費嗎
發新帖
查看: 24697|回覆: 1
go

N 班要收雜費嗎 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


418
1#
發表於 13-9-6 00:09 |顯示全部帖子

回覆:N 班要收雜費嗎

N唔駛,學費已包,不過上k就要分開,k係有雜費。



Rank: 3Rank: 3


418
2#
發表於 13-9-6 11:42 |顯示全部帖子

回覆:N 班要收雜費嗎

順便提提k1已經無學券



‹ 上一主題|下一主題