關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 德寶英文幼稚園 (將軍澳) 有無小朋友今年入讀富康德寶PN,一齊入嚟傾下計! ...
查看: 7693|回覆: 20
go

有無小朋友今年入讀富康德寶PN,一齊入嚟傾下計! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


327
1#
發表於 13-8-4 10:21 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
本帖最後由 emily_sun728 於 13-8-17 10:21 編輯

我仔仔讀主流AM, 佢比較慢熱,  
所以想幫佢識定多d 朋友仔!



   1    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


327
2#
發表於 13-8-5 15:56 |顯示全部帖子

回覆:ishiyeung 的帖子

你囡囡讀邊間呀?



Rank: 3Rank: 3


327
3#
發表於 13-8-5 15:59 |顯示全部帖子

回覆:ishiyeung 的帖子

讀邊班先啱?
第一日開學..okay 嗎?



Rank: 3Rank: 3


327
4#
發表於 13-8-6 20:19 |顯示全部帖子

回覆:ishiyeung 的帖子

My boy is Peach 班...我走時喊佐一陣..
老師話佢無喊過..俾我想像中好na!
Ishiyeung, 你邊個miss 做班主任呀?



Rank: 3Rank: 3


327
5#
發表於 13-8-6 20:20 |顯示全部帖子

回覆:剛果公主 的帖子

無校車....你住邊頭呀?
自己接送得唔得呀?



Rank: 3Rank: 3


327
6#
發表於 13-8-9 20:38 |顯示全部帖子

回覆:alice-wong 的帖子

你幾時報名ga? 寶盈o個邊有無問下有無位呀?



Rank: 3Rank: 3


327
7#
發表於 13-8-15 15:57 |顯示全部帖子

回覆:alice-wong 的帖子

我叫普遍d 家長都講話富康好d, 所以我當初揀富康Deborah 報名!
今日.無得陪15 mins, 我個仔入去課室門口之前勁喊!
大家D B 點呀,適應曬未呀?



Rank: 3Rank: 3


327
8#
發表於 13-8-16 08:34 |顯示全部帖子

回覆:MSKAKACHAN 的帖子

我仔係主流班呀, 所以無得陪!
同你小朋友一樣, 都係一入門口就勁喊,
老師話佢喊佐一陣, 之後就無喊na, 希望keep 到!
But 每朝都唔願番學, 但明明問佢番學開唔開心, 佢又話開心既! 有時真唔明佢地諗乜!
國際班...有幾多個老師ga? 班主任係外國人?



Rank: 3Rank: 3


327
9#
發表於 13-8-16 08:42 |顯示全部帖子

回覆:risris55 的帖子

我仔係peach 組, 班主任是miss mak!
So far 幾好! 我見我個仔係屋企成日提住"miss mak"

我記得我Deborah open day, 有個miss chan 帶我參觀學校, 佢好nice, 好好笑容,
因為佢...我由本身apply 國際轉讀主流class,
唔知係唔係你仔仔個班主任呢?



Rank: 3Rank: 3


327
10#
發表於 13-8-16 21:44 |顯示全部帖子

回覆:MSKAKACHAN 的帖子

本帖最後由 emily_sun728 於 13-8-17 10:22 編輯

今日收到學費調整, 有d 嚇一跳!
計一計,加佐12.7%,($350) for half day!
之前又話...最多加百多二百元!
國際半日,加幾多呀?



Rank: 3Rank: 3


327
11#
發表於 13-8-20 07:19 |顯示全部帖子

引用:即是幾多元呀?

原帖由 alice-wong 於 13-08-19 發表
即是幾多元呀?
半日加$350, 全日加$360.
主流半日由$2750 到$3100.



Rank: 3Rank: 3


327
12#
發表於 13-8-20 07:21 |顯示全部帖子

引用:我女女都係peach+組!miss+Mak+班主任 +

原帖由 ayvicki 於 13-08-19 發表
我女女都係peach 組!miss Mak 班主任
Yeah! 搵到同學仔! 你囡囡叫咩名呀?
可能我地已經認識na



Rank: 3Rank: 3


327
13#
發表於 13-8-23 16:24 |顯示全部帖子

引用:miss+MAK+我個二仔之前都係佢教架+!!!!!!

原帖由 alice-wong 於 13-08-20 發表
miss MAK 我個二仔之前都係佢教架 !!!!!!
So far 我都覺得miss MAK 唔錯...
起碼真係用心留意每個小朋友, 可以講得番俾家長知!
我個仔都講鐘意ms MAK!





Rank: 3Rank: 3


327
14#
發表於 13-8-23 16:24 |顯示全部帖子

引用:miss+MAK+我個二仔之前都係佢教架+!!!!!!

原帖由 alice-wong 於 13-08-20 發表
miss MAK 我個二仔之前都係佢教架 !!!!!!
So far 我都覺得miss MAK 唔錯...
起碼真係用心留意每個小朋友, 可以講得番俾家長知!
我個仔都講鐘意ms MAK!





Rank: 3Rank: 3


327
15#
發表於 13-8-23 16:27 |顯示全部帖子

引用:回復+emily_sun728+的帖子 咁應該之前沒加

原帖由 alice-wong 於 13-08-20 發表
回復 emily_sun728 的帖子

咁應該之前沒加過學費吧 !!!!!!!!因為4年前我2仔讀時好似都要2700 OR 2800了... ...
咁我真係唔好釆, 今年先番N撞正佢加價,
仲要一加加咁多!



Rank: 3Rank: 3


327
16#
發表於 13-9-2 08:00 |顯示全部帖子

引用:唔好意思,想問下你地係咪富康同寶盈都有國

原帖由 JoyceChoi 於 13-08-31 發表
唔好意思,想問下你地係咪富康同寶盈都有國際班?
應該都有. 你可以打電話去學校問下!



Rank: 3Rank: 3


327
17#
發表於 13-9-3 08:19 |顯示全部帖子

引用:外籍老師in?小朋友咩都唔識.....定問家長?

原帖由 JoyceChoi 於 13-09-03 發表
外籍老師in?小朋友咩都唔識.....定問家長?
我O個時係問家長多, 叫小朋友coloring 下, 問下少少物件, 同佢傾下計, 問佢叫咩名等!

其實我覺得好似國際班易入d, 因d 外藉老師好似easy going 好多!
主流班interview 聽其他媽媽講番好似考既野多d!



Rank: 3Rank: 3


327
18#
發表於 13-9-3 08:25 |顯示全部帖子

回覆:emily_sun728 的帖子

想問下大家小朋友番學後有無病多佐?
我個仔好似keep 住- 感冒, 好番幾日, 番學幾日, 又病過...



Rank: 3Rank: 3


327
19#
發表於 13-9-6 14:00 |顯示全部帖子

引用:大家好!尋日我都收到信,取錄我仔十一月讀

原帖由 keith_candy 於 13-09-06 發表
大家好!尋日我都收到信,取錄我仔十一月讀下午主流班~
恭喜恭喜!



Rank: 3Rank: 3


327
20#
發表於 13-10-4 11:07 |顯示全部帖子

引用:我個女係purple+am+class,9月第二個星期返

原帖由 Kongtk 於 13-10-04 發表
我個女係purple am class,9月第二個星期返學,佢返學後成日病,已經請過四五日病假,喊到而家十月仲未收聲 ...
我個仔由8月番學開始都成日病,
剩係9月都睇佐5次定6次醫生, 呢2日𨍭天氣又病過! 一樣成日要請sick leave
但我仔班主任講, 好多小朋友開學都會成日病, 係要有個過程...多數小朋友之後抵抗力強佐, 就病少好多ga na!
我都希望o個日快d 到....



‹ 上一主題|下一主題