關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 九龍塘學校(小學部) 2013-14 P1 大召集 + WAITING 打氣區
發新帖
查看: 2444|回覆: 2
go

2013-14 P1 大召集 + WAITING 打氣區 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


495
1#
發表於 13-1-16 23:52 |顯示全部帖子 |倒序瀏覽 |打印
本帖最後由 may_80 於 13-1-16 23:56 編輯

女仔, ST CAT, NORFOLK RD, 愛閱讀, 記性好, 但少少怕羞.

很高興, 能成為KTS一員, 同大家打打招呼!

我們都很喜歡KTS, 不如做個朋友仔, 定期交流下 + P1 預備班見!
另外, 為WAITING朋友仔加油~ 希望能成為同學仔~~~





   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


495
2#
發表於 13-1-17 12:48 |顯示全部帖子

回覆:gigayan 的帖子

讚!我地都係中途轉St Cath。有看你其他的P0ST,知道你很用心教育小朋支。



Rank: 3Rank: 3


495
3#
發表於 13-1-17 12:54 |顯示全部帖子

回覆:may_80 的帖子

加油!ha8mo~



‹ 上一主題|下一主題