關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 小朋友唔願入面試室, 點搞?
發新帖
查看: 524|回覆: 4
go

小朋友唔願入面試室, 點搞? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1344
1#
發表於 12-11-1 16:13 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
上星期帶個仔去一個MOCK INTERVIEW, 入到去四個老師坐四個CORNER位, 每個老師面前有一張枱和兩張CHAIRS, 我個仔一入去就發晒爛JA, 唔肯埋去坐, 又大喊, 我抱佢出去TUM下佢, 再入番去, 佢終於肯坐, 但就乜都唔肯做, 又話唔要.......點搞?
   1    0    0    0

Rank: 4


644
5#
發表於 12-11-1 17:01 |只看該作者

回覆:小朋友唔願入面試室, 點搞?

Soc.. 第一次係驚D,多幾次就慣,所以要報多幾間當熱身,小朋友會越in 越好,不用擔心,當然要心理輔導一下。



Rank: 5Rank: 5


2284
4#
發表於 12-11-1 16:43 |只看該作者
事先同佢講定..話今日帶佢去一間新o既學校玩..老師會比好多野你玩架..媽媽都想玩..比定心理準備佢囉~唔好咩都唔講就帶佢行去一個佢唔識o既人度...佢會驚囉~ 講左唔=唔驚..但好小小~同埋都要睇小朋友狀態而家..今日group in時老師要我座開..我仔喊左一陣..所以入房時行去老師度佢度有d後退..係我話媽媽陪住你..佢先ok!!!

Rank: 5Rank: 5


1344
3#
發表於 12-11-1 16:38 |只看該作者
唔係四個老師等一個小朋友, 係四個老師分別坐四個CORNER位, 每個老師接見一個小朋友和一個家長, 我個仔一入到去, 可能知道個模式係INTERVIEW, 所以唔肯入去..........唔知點搞...
個MOCK係D PG搞的......

Rank: 4


644
2#
發表於 12-11-1 16:36 |只看該作者

回覆:小朋友唔願入面試室, 點搞?

冇in 過一間幼稚園係4個老師坐係度等一個小朋友,咁小朋友梗係驚啦!通常只有2個老師,然後由家長陪小朋友一起入去。mock interview mock 邊間呀,睇得奶粉廣告多⋯excellent 非常好!



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖