註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
禁止訪問
waiting046 發表於 12-10-31 22:42 今日收到取錄信, 但除左要交註冊費外, 仲要我到某銀行開戶口(開戶$5000), 以備日後學費自動轉賬之用, 我想 ...
複式洋房
kufubaby 發表於 12-11-1 00:15 現在是俾留位費階段, 唔使咁快開戶口搞自動轉帳住既. 到7-8月決定真係入讀先開都未遲啊. ...