關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 協和, 德貞幼稚園, 邊間好D?
發新帖
查看: 1117|回覆: 3
go

協和, 德貞幼稚園, 邊間好D? [複製鏈接]

Rank: 4


779
1#
發表於 12-10-30 13:51 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
協和, 德貞幼稚園, 邊間好D?
   0    0    0    0

Rank: 4


779
4#
發表於 12-11-1 18:27 |只看該作者

回覆:meishue1103 的帖子

我都收到,上午班!



Rank: 3Rank: 3


283
3#
發表於 12-11-1 13:37 |只看該作者
我都想知好唔好,剛收到offer 上午班

Rank: 3Rank: 3


202
2#
發表於 12-10-31 17:20 |只看該作者
協和係唔係每星期一堂英文呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖