關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 點解可以咁無禮貌!!
發新帖
查看: 912|回覆: 6
go

點解可以咁無禮貌!! [複製鏈接]

Rank: 2


41
1#
發表於 12-9-14 16:37 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
網上好多人都讚粉嶺神x會好好,好有愛心、好有耐性,但係我打電話去問少少資料,就不停俾人叫上自己上網睇(我當時就係上網睇完,有嘢唔明,先打去問),我第二句都未講完佢就已經叫我上網睇清楚,想收我線,我覺得佢真係好無禮貌
仲有我想問佢課程的嘢,佢即刻話答唔到我,又係上網睇!!!
呢d係作為一間學校任何一份子對待家長/任何人應有的禮貌嗎???
如果佢係一位老師/主任,真係枉為人,基本的禮貌都無,如何教好我哋的小朋友?
   0    0    0    0

Rank: 2


41
7#
發表於 12-11-1 16:51 |只看該作者
好多謝各位的意見同分享!我當時已決定不會報這間幼稚園,又唔喺唔報呢間會無書讀,十月尾已有幼稚園收咗我個仔啦,可以放心啦!

Rank: 5Rank: 5


1933
6#
發表於 12-9-20 08:53 |只看該作者
唔好只為咗一個电話對話而對一間学校定好壞
比如一間教會有一個人唔好,你就轉會咩。

攞多方面資料,再作決定都未遲。
啖定d

Rank: 5Rank: 5


2801
5#
發表於 12-9-20 01:15 |只看該作者
agreed

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6108
4#
發表於 12-9-19 15:51 |只看該作者
hing_king0707 發表於 12-9-14 16:37
網上好多人都讚粉嶺神x會好好,好有愛心、好有耐性,但係我打電話去問少少資料,就不停俾人叫上自己上網睇 ...

佢係咪好出名??
點都好,咩職位同身份都要有基本禮貌.
我係你,就算佢幾出名都好,都唔會報呢間.
唔係為啖氣,只係想搵間有愛心、著重品德既幼稚園

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


49340
3#
發表於 12-9-14 19:53 |只看該作者
聽電話果d,多數係書記,好多間好多人都係好無禮貌,可能係做到煩。

降低要求,睇大事吳理小事,吳係到interview果日或者第日讀落仲大把野嬲。

Rank: 5Rank: 5


1933
2#
發表於 12-9-14 17:45 |只看該作者
佢應該唔係老師

不如你睇完網頁資料,再打去問。

明你感受,但無計,佢接一百個电話,又多人報。
唉無法。

嬲完無事,現在只是开始,嬲得幾多?
留力準備往後工作仲好。

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖