關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 元朗嘅珈琳幼稚園好嘛?
發新帖
查看: 2339|回覆: 2
go

元朗嘅珈琳幼稚園好嘛? [複製鏈接]

Rank: 2


71
1#
發表於 12-6-18 01:04 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
本人囝囝10年4月出世,今年要報K1,但到而家仲未識講自己個名同幾歲,仲要唔係成日答人嘢,脾氣又差見到最愛嘅車就會癲咗,真係好擔心。聽講珈琳比較易收但唔知好唔好,有冇媽媽比D意見呀?



   0    0    0    0

Rank: 2


71
3#
發表於 12-6-18 23:06 |只看該作者

kanhan 的帖子

咁信義係咪ok 㗎?我最擔心就係我個仔冇反應到時發脾氣都唔知點算!



Rank: 5Rank: 5


4450
2#
發表於 12-6-18 12:47 |只看該作者
唔好, 好多大陸人, 秩序又唔好,
課程淺, 但面試十個九個都收,
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖