關於集團
集團品牌
廣告查詢
工作機會
GirlStyle 女生日常
HolidaySmart 假期日常
Jom Explore
BusinessFocus
MamiDaily 親子日常
UrbanLife Health 健康新態度
TopBeauty
POPLADY
Kdaily 韓粉日常
PetCity 毛孩日常
Baby-Kingdom
Edu-Kingdom
MediaLens
TapNow
Maxlytics
EchoMaker
EventVibe
FaceVibe
Mintinglabs
討論區
教育王國論壇列表
教育王國
教育講場
使用意見
幼兒教育
幼校討論
幼教雜談
小學教育
小一選校
小學雜談
中學教育
升中派位
初中教育
中學交流
專上教育
備戰大學
選科選校
國際教育
國際學校
海外留學
特殊教育
特殊教育
自閉寶寶
資優教育
智能評估
知識增值
課外活動
教材閱讀
公開考試
深造進修
徵求專區
二手市場
誠徵老師
組班專區
徵保母車
幼兒教育
小學
中學
特殊教育
海外升學
登入
註冊
註冊新用戶,開通自己的個人中心
國王課室
登錄
|
註冊
親子王國
|
教育王國
|
BK Milk
|
KMall
|
王國誌
|
環保教育基金
|
王國國情
用戶登入
用戶名稱:
密 碼:
登入
登記帳號
忘記密碼
關閉
安全驗證
安全提問(未設置請忽略)
母親的名字
爺爺的名字
父親出生的城市
你其中一位老師的名字
你個人計算機的型號
你最喜歡的餐館名稱
駕駛執照最後四位數字
討論區
教育王國
教育講場
使用意見
幼兒教育
幼校討論
幼教雜談
小學教育
小一選校
小學雜談
中學教育
升中派位
中學交流
初中教育
專上教育
備戰大學
選科選校
國際教育
國際學校
海外留學
知識增值
課外活動
教材閱讀
公開考試
深造進修
特殊教育
特殊教育
資優教育
自閉寶寶
智能評估
徵求專區
二手市場
誠徵老師
組班專區
徵保母車
聯絡管理員
我的中心
首頁
討論區
BK群組
幫助
排行榜
搜索
搜索
搜尋本版
討論區
用戶
教育王國
›
討論區
›
幼校討論
›
會不會不喜歡收超大B?
查看:
1783
|
回覆:
4
go
會不會不喜歡收超大B?
[複製鏈接]
dolphins
私人傳訊
加為好友
dolphins
當前離線
在線時間
59 小時
最後登錄
13-10-29
國民生產力
0
附加生產力
358
貢獻生產力
0
註冊時間
12-5-11
閱讀權限
10
帖子
5
主題
1
精華
0
積分
363
UID
913655
複式洋房
複式洋房, 積分 363, 距離下一級還需 138 積分
363
1
#
發表於 12-5-26 09:41
|
只看該作者
|
正序瀏覽
|
打印
囡囡係08年11頭B, 現讀K1, 老師說程度跟得上。現獲龍校錄取,但雖重讀K1.
如想她升小一時再試考二間心儀的私/直資小學,應在龍校K3(2014/15)投考?或是K2(2013/14)可試?
前者將是6歳10個月入讀小一,恐太"大"影響錄取機會;後者當然程度或有差距,但仍想試試看。請大家提供意見或經驗,謝謝!
1
0
0
0
返回頂部
bubujoey
私人傳訊
加為好友
bubujoey
當前離線
在線時間
3 小時
最後登錄
21-4-19
國民生產力
0
附加生產力
122
貢獻生產力
0
註冊時間
11-4-8
閱讀權限
10
帖子
25
主題
5
精華
0
積分
147
UID
728121
複式洋房
複式洋房, 積分 147, 距離下一級還需 354 積分
147
5
#
發表於 12-6-19 13:19
|
只看該作者
回復
dolphins
的帖子
你好, 請原諒我的焦知.
小女今年9月k1, 今年重考一條龍, 如收錄便repeat K1, 同你一樣k2考直資, 可以嗎?
如果直資收咗會何時入學.
謝謝回覆.
joey
返回頂部
gloria_cwy3
私人傳訊
加為好友
gloria_cwy3
當前離線
在線時間
273 小時
最後登錄
22-7-13
國民生產力
0
附加生產力
3325
貢獻生產力
0
註冊時間
10-11-10
閱讀權限
10
帖子
331
主題
12
精華
0
積分
3656
UID
677360
大宅
大宅, 積分 3656, 距離下一級還需 1345 積分
3656
4
#
發表於 12-6-5 08:18
|
只看該作者
超大b ,個個都想收,因為大一年,一定會醒o的
返回頂部
LittleButter
私人傳訊
加為好友
LittleButter
當前離線
在線時間
1612 小時
最後登錄
26-4-21
國民生產力
1
附加生產力
9034
貢獻生產力
0
註冊時間
08-6-7
閱讀權限
10
帖子
2435
主題
114
精華
0
積分
11470
UID
194830
子爵府
子爵府, 積分 11470, 距離下一級還需 3531 積分
11470
3
#
發表於 12-6-5 01:55
|
只看該作者
想問若果小朋友是8月出世既囝囝, 可否也讓他做超級大大B呢? 會否失去升小抽獎果適齡入學分呢?
返回頂部
spmok1999
私人傳訊
加為好友
spmok1999
當前離線
在線時間
1103 小時
最後登錄
15-9-18
國民生產力
9
附加生產力
4017
貢獻生產力
0
註冊時間
07-12-11
閱讀權限
10
帖子
1636
主題
15
精華
0
積分
5662
UID
170953
男爵府
男爵府, 積分 5662, 距離下一級還需 4339 積分
5662
2
#
發表於 12-5-26 17:35
|
只看該作者
有龍校個位穩陣d, 況且11月出世都唔係好大o者...
你又唔可以擔保可以考到心宜o既私小, 不過都要睇下你依家係邊間龍校o既k1?
BK 中西區媽媽會
http://www.baby-kingdom.com/foru ... p;fid=52&page=1
返回頂部
‹ 上一主題
|
下一主題
›
返回列表
瀏覽過的版塊
二手市場
小學雜談
小一選校
保良局陸慶濤小學
教育講場
熱門主題
US NEWS 公佈2027全球最佳大學排名,香港5校入前100名。
73
QS公佈2027世界大學排名,香港5校入百強
21
最高瀏覽主題
喇沙插班
1110
想留喺香港讀大學,ALevel會否難度大啲?
1032
如何補化學
940
尋找愛心學校
581
大坑真光插班一問
541
轉校至HTC
482
GMT+8, 26-6-23 19:15, Processed in 0.208023 second(s), 5 queries , Redis On.
搜尋本版
討論區
用戶
修改頭像
個人資料
積分
用戶組
隱私篩選
密碼安全
退出
積分 0, 距離下一級還需 積分