關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 香港培正小學 請問知唔知2013-2014年選小學會幾時呀?
發新帖
查看: 1902|回覆: 5
go

請問知唔知2013-2014年選小學會幾時呀?


1692
發表於 12-5-23 10:10 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2721
發表於 12-5-23 11:33 |顯示全部帖子
hiunam116 發表於 12-5-23 10:10
有無網上申請表download架????
舊年係響網上會公佈可以拎申請表既日期,咁就要響果個日期之內,寄信去拎表.冇得download既.
http://era-central.blogspot.com/


1692
發表於 12-5-23 12:36 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


1859
發表於 12-5-24 14:50 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


1692
發表於 12-5-24 15:52 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


291
發表於 12-6-25 22:18 |顯示全部帖子
各位媽咪, 我都有興趣幫囝囝選培正呀, 請問培正面試通常會問D咩問題架? 同埋, 之前要準備D咩呢? 我真係一D頭緒都無呀! 請大家指教~