關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書 ...
查看: 3527|回覆: 42
go

有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


143
1#
發表於 12-3-12 23:30 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
本帖最後由 boiu 於 12-3-12 23:31 編輯

想係喱到揾2010年的小朋友的媽媽,想交流一下,我BB係2010年6月22日生的,我住荔景,現家開始幫BB揾學校,做準備先,
   0    0    0    0

Rank: 4


513
43#
發表於 12-3-23 00:34 |只看該作者
回復 sarubuta 的帖子

o...thanks.  To be honest not have thorough study on primary school yet

P.S.  Congrat on the Victoria offer

Rank: 5Rank: 5


3474
42#
發表於 12-3-22 00:06 |只看該作者
kenismama 發表於 12-3-20 22:55
回復 sarubuta 的帖子

thank you.  I understand St Mary is in 34.  So if I live in 34, may I know wha ...
唔係呀! 你邊度聽定搞亂o左?  St Mary 係Net 31. 唔係34呀!  協恩先係net 34.   

得閒上EDB website 做功課啦!

http://www.edb.gov.hk/index.aspx?nodeID=1505&langno=2

Rank: 4


533
41#
發表於 12-3-20 22:57 |只看該作者
boiu 發表於 12-3-20 22:47
回復 frogmaggie 的帖子

THX,你仔仔幾大?
我個係囡囡嚟架 haha!!  10年 5月1日出世

Rank: 4


513
40#
發表於 12-3-20 22:55 |只看該作者
回復 sarubuta 的帖子

thank you.  I understand St Mary is in 34.  So if I live in 34, may I know what is the probabililty of joining St Mary if I put it in the first?  thanks.

Rank: 3Rank: 3


143
39#
發表於 12-3-20 22:47 |只看該作者
回復 frogmaggie 的帖子

THX,你仔仔幾大?

Rank: 4


533
38#
發表於 12-3-20 10:43 |只看該作者
回復 boiu 的帖子

祟真係深水埗新太子,大埔道果邊~

Rank: 5Rank: 5


3474
37#
發表於 12-3-20 00:15 |只看該作者
kenismama 發表於 12-3-18 13:02
Yes, I'm researching for K1 for my daughter who is now 18-mth (Sep 10 bb).  Having read some topics  ...

沒有KG和ST MARY 有關係, 亦即是說讀任何一間KG都不影響入讀ST MARY 的機會

ST MARY 係津貼小學, 入讀有三個可能:
1) 要循第一輪的自行學位分配(即計分), 呢part 有50%學位, 15分的人跟本係完全沒可能在自行分配中入到ST MARY
2) 在第二輪的兩部份的大抽獎中抽中,去到大抽獎就唔再計分, 只計運氣(即隨機編號的先後), 第一部份約5% 位就連地址都唔計, 可以報第二個學網.  第二部份大抽獎就只可以報自己住址的校網, 有45%學位在這部份派出
3) 大抽獎結果出o左之後去叩門, 但我相信唔識人的話都唔使諗

所以, 如target St Mary, 搬屋重要過考KG


Rank: 5Rank: 5


4247
36#
發表於 12-3-19 12:00 |只看該作者
報到,我BB係2010年8月,今年9月返Nursery。女。

Rank: 4


513
35#
發表於 12-3-18 13:02 |只看該作者
Yes, I'm researching for K1 for my daughter who is now 18-mth (Sep 10 bb).  Having read some topics re HY, I also like it very much.  But may anyone share with me if I would like to go for St Mary Primary (but only got 15 marks), any suggested K1 please?  Thank you.

Rank: 5Rank: 5


2287
34#
發表於 12-3-17 00:32 |只看該作者
其實係咪應該睇吓邊間心儀小學先再揀幼稚園呢?

Rank: 3Rank: 3


143
33#
發表於 12-3-16 23:58 |只看該作者
深水步D 學校個個都話9月先可以報名

Rank: 3Rank: 3


175
32#
發表於 12-3-16 17:43 |只看該作者

回覆:有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書

回板主我仔仔10年11月細仔好多n班都要等,唯有去報親子班但都好貴等小朋友見下多少小朋友。本人和先生都不是什麼知識份子,都打算報多幾間收吾收,小朋友上和你一樣都要打工小朋友開資好太,到時大家見到有幼稚園派表格那就通知大家主打深水步



Rank: 6Rank: 6


7642
31#
發表於 12-3-16 17:19 |只看該作者
哈哈, 點解咁多6月bb 架??

Rank: 6Rank: 6


7642
30#
發表於 12-3-16 17:18 |只看該作者
大家好, 我囡囡都係1006,家住土瓜灣, 出年返k1

Rank: 2


96
29#
發表於 12-3-16 17:11 |只看該作者
我個仔都係10 6月~報左pn班依家睇下人地收唔收~我依家都已經開始留意定心儀既幼稚園架喇~早d準備ma

Rank: 3Rank: 3


143
28#
發表於 12-3-16 16:28 |只看該作者
回復 sarubuta 的帖子

係女女....

Rank: 5Rank: 5


3474
27#
發表於 12-3-16 02:23 |只看該作者
boiu 發表於 12-3-12 23:30
想係喱到揾2010年的小朋友的媽媽,想交流一下,我BB係2010年6月22日生的,我住荔景,現家開始幫BB揾學校,做準備 ...

樓主boiu, 你個係囝囝?

Rank: 5Rank: 5


3474
26#
發表於 12-3-16 02:20 |只看該作者
littleape0129 發表於 12-3-15 14:18
你好, 我囡都係10年6月B呀, 大你個小小, 佢6月4架...haha
我都揾緊K1報邊間, 不過都應該係港島...八月會喺 ...
歡迎又多個10年6月b一齊傾呀!  

我住九龍, 不過除九龍的K1, 都會報香港島的K1, 如果好的學校收女女, 我們就搬家到港島

Rank: 3Rank: 3


143
25#
發表於 12-3-16 00:30 |只看該作者
回復 kwankin81 的帖子

thx,mAMA  你bb幾大?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖