- 在線時間
- 297 小時
- 最後登錄
- 15-8-25
- 國民生產力
- 4
- 附加生產力
- 2239
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 11-8-21
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1231
- 主題
- 15
- 精華
- 0
- 積分
- 3474
- UID
- 791687
 
|
kenismama 發表於 12-3-18 13:02 
Yes, I'm researching for K1 for my daughter who is now 18-mth (Sep 10 bb). Having read some topics ...
沒有KG和ST MARY 有關係, 亦即是說讀任何一間KG都不影響入讀ST MARY 的機會
ST MARY 係津貼小學, 入讀有三個可能:
1) 要循第一輪的自行學位分配(即計分), 呢part 有50%學位, 15分的人跟本係完全沒可能在自行分配中入到ST MARY
2) 在第二輪的兩部份的大抽獎中抽中,去到大抽獎就唔再計分, 只計運氣(即隨機編號的先後), 第一部份約5% 位就連地址都唔計, 可以報第二個學網. 第二部份大抽獎就只可以報自己住址的校網, 有45%學位在這部份派出
3) 大抽獎結果出o左之後去叩門, 但我相信唔識人的話都唔使諗
所以, 如target St Mary, 搬屋重要過考KG
|
|