關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 2011年出世BB諗住讀2013年PN班請入!
查看: 11172|回覆: 65
go

2011年出世BB諗住讀2013年PN班請入!   [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


235
1#
發表於 12-2-8 02:16 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
各位媽媽,你地諗住幾時幫BB報名?
   4    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


115
66#
發表於 12-3-23 08:11 |只看該作者

引用:除左救世軍,我上好多pn的web+site+都係話

原帖由 tc001039 於 12-03-23 發表
除左救世軍,我上好多pn的web site 都係話要bb 18個月大sin可以apply ge....係咪我攪錯左:questi ...
大部份PN 都係今年7,8月份開始接受報名!但最好打去心儀既學校問



Rank: 3Rank: 3


327
65#
發表於 12-3-23 01:51 |只看該作者
除左救世軍,我上好多pn的web site 都係話要bb 18個月大sin可以apply ge....係咪我攪錯左

點評

zcw2011  where to find the info? when to apply?  發表於 12-3-23 09:52

Rank: 3Rank: 3


231
64#
發表於 12-3-23 00:48 |只看該作者
我是2011年9月29日出生,是否今年報pn?請回覆.

Rank: 5Rank: 5


2301
63#
發表於 12-3-23 00:14 |只看該作者
我在哪裡可以找到學校何時開始接受申請?

Rank: 4

貢獻勳章


985
62#
發表於 12-3-22 23:34 |只看該作者

引用:各位媽媽好,我仔仔係+11年7月,住大圍,大

原帖由 Donalddonald 於 12-02-21 發表
各位媽媽好,我仔仔係 11年7月,住大圍,大家有沒推介呀 tks
我報了腓力堂愛鄰



Rank: 4


887
61#
發表於 12-3-22 17:58 |只看該作者
今年聽d朋友講pn競爭都幾大的, 個個家長都in十間八間, 幾乎九龍城有名個十幾間有pn的都係過千人或幾千人去in, 好恐怖

Rank: 5Rank: 5


1943
60#
發表於 12-3-22 17:48 |只看該作者
回復 didier99 的帖子

謝謝你的回覆. 其實我的想法也和你一樣, 想pn在區內, k先試出面. 你朋友個小朋友會唔會係細仔? 我也相信考k係好睇臨場表現. 不過我也有擔心k考不到的問題, 所以也正在考慮pn是否已經找區內較出名 (我區內出名的多是英文/國際幼稚園沒有學卷的). 萬一k出面唔收, 咁讀返原校都無死. 但就好貴囉. 另一邊廂我也想佢pn讀一d train自理能力的幼稚園......所以煩惱和矛盾中!

Rank: 6Rank: 6


6974
59#
發表於 12-3-22 17:39 |只看該作者
回復 MSKAKACHAN 的帖子

我諗住PN就報本區一般既無學券幼兒園,K1至嘗試考九龍塘,畢竟得果兩嵗人仔,唔想山長水遠返學。不過有朋友有小朋友初初又係PN就報本區,K1考九龍塘但係無間收,令佢懷疑係咪佢個女讀果間PN唔夠出名,所以苦口婆心勸我如果係就早D報九龍塘既PN,至少PN競爭無K1時候大。

不過我個人覺得,考K1時候學校收生既標準無人知,最緊要係小朋友表現,應該同讀邊間PN無太大關係挂?

Rank: 5Rank: 5


1943
58#
發表於 12-3-22 14:35 |只看該作者
我想問下各位家長, 你地會報區內n, 然後出年考k時報區外, 還是n已經是區外? 我又唔係太想2yr old就搭校車, 聽聞大仔著數d, k先考區外都ok, 係咪呢?

Rank: 3Rank: 3


346
57#
發表於 12-3-22 12:07 |只看該作者
吾係IN, 係APPLY先岩..HAHA APPLY左都吾知人地IN吾IN LA

Rank: 3Rank: 3


346
56#
發表於 12-3-22 12:06 |只看該作者
我個仔都係2011年7月, 依家都睇緊D PN, 都吾知IN邊間好, 九龍城區, 有無人有意見呀? 我聽好多人講根德園好好, 上小學容易D, 小朋友返學又返得開心, 價錢又吾貴, 另外都會睇下樂基, ST. CATHERINE, 迦南, 嘉德麗, 威廉(本地), 另外學之園, 好似麻麻地? 因為好多家長去INTERVIEW印象都吾好.....大家有咩意見呀?


545
55#
發表於 12-3-22 08:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


649
54#
發表於 12-3-22 02:33 |只看該作者
回復 felmic 的帖子

我打去問過迦南佢地話2011 b 未開始報喎

Rank: 5Rank: 5


1269
53#
發表於 12-3-21 21:04 |只看該作者
我既b都係01/11~係唔係都係2013讀n1呀,即係2歲8個月,咁k1咪要到3歲8個月會唔會大過其他小朋友呀??

Rank: 4

醒目開學勳章


748
52#
發表於 12-3-21 16:22 |只看該作者
我女03/2011 咁快要報?唔係大約7月份先開始報咩?

Rank: 3Rank: 3


431
51#
發表於 12-3-21 16:06 |只看該作者
我的仔仔都是細B(2011年10月)
真是好擔心搵唔到N班學校

Rank: 3Rank: 3


275
50#
發表於 12-3-21 13:51 |只看該作者
My girl born at Sept 2011, is she a small B?

Rank: 4


877
49#
發表於 12-3-21 13:00 |只看該作者
報到 ! 我個仔都係11年10月出世,都聽過話要早D報,但睇過好多間都話要1歲先報得 ! 我冇諗到要讀咩名校,只要間學校讀得開心就得喇 !

Rank: 3Rank: 3

冬日勳章


393
48#
發表於 12-3-21 11:50 |只看該作者
我想問:N班係咪即係幼兒班??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖