關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 民生為何已變質?
查看: 16598|回覆: 110
go

民生為何已變質? [複製鏈接]

Rank: 2


62
1#
發表於 11-12-11 00:33 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
去完民生interview,感到既驚訝又失望,現在就算有offer,都唔知讀唔讀好。
事原:interview那天,我們早了十分鐘在校外排隊,我的小朋友急尿想去厠所,我便跟老師説,很難得才懇求到老師給我們入去,但行了兩步,居然給另一位把守的老師不讓小朋友去厠所,她說'今天我們厠所不會外借', 還叫我去九龍城廣場個厠所,說我仲夠時間回來interview!!!
當時校長也在旁,她完全莫視,態度冷淡,對小朋友也莫不關心,(一般inyerview日子也會掛上名牌我唔知點解佢無帶,但但之前上網巳見到她的芳容).什麼以兒童為中心,怎可能連最基本的需要也拒人千里,interview也這樣,真不敢想像,入了去會係點?
有人有相同經驗嗎?
真心希望民生好,希望老師看到有所改善。
其實我都有去另一所龍校in,佢地有人用擴音器對學校門口排隊的學生問有冇人要去厠所,若有需要便同佢講,不用乞求。
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3163
111#
發表於 11-12-13 11:56 |只看該作者


Rank: 3Rank: 3


365
110#
發表於 11-12-13 11:15 |只看該作者

回覆 107# tsobaba 的文章

嗰1000000個Like係俾你㗎 tsobaba

Rank: 3Rank: 3


365
109#
發表於 11-12-13 11:09 |只看該作者
嘩俾1000000Like你呀

Rank: 5Rank: 5


3751
108#
發表於 11-12-13 11:03 |只看該作者

回復 107# tsobaba 的帖子



好抵死呀你!

Rank: 4


604
107#
發表於 11-12-13 09:42 |只看該作者

回復 2# ting-ma 的帖子

好似係呀,我都聽我朋友個亞嫂個三婆個二仔d朋友講過,重話專踼怪獸家長d仔女出校喎!

Rank: 2


46
106#
發表於 11-12-13 09:25 |只看該作者
我反而想知邊間唔踢學生出校?


2589
105#
發表於 11-12-12 23:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1570
104#
發表於 11-12-12 18:20 |只看該作者
其實大家都畀個題目引左入黎,
簡單來說,題目只是「為何民生不外借洗手間」啫,貨不對辦,文不切題的示範。

Rank: 5Rank: 5


3163
103#
發表於 11-12-12 17:56 |只看該作者
[quote]原帖由 tsobaba 於 11-12-11 13:13 發表
打個比喻,我已打滾於商業社會,受盡這十幾年經濟起伏,很想考份公務員做到退休(雖然知道做公務員係唔會發達),但是競爭咁大,今日收到信話我waiting,點好?突然,諗起面試當日,樓下個part time secur冇嚟禮貌,想話上去見工,又要登記e樣 ... [/qu


haha, 講中晒我d心聲!

[ 本帖最後由 renielo 於 11-12-12 17:58 編輯 ]

Rank: 2


46
102#
發表於 11-12-12 17:56 |只看該作者
本人立場冇變,唔鍾意收左都唔好讀,WAITING都唔好排隊,留番個位俾其他有心讀既人. 既然好介意有冇廁所,大家以後可以於報名張form寫明"冇廁所去係唔會入讀該校"

若果學校同家長理念唔同,相信大人同小朋友都會好辛苦,但願有心人可以收到呢間學校

Rank: 6Rank: 6


5870
101#
發表於 11-12-12 17:48 |只看該作者
原帖由 cwymama 於 11-12-12 17:44 發表
我剛剛响另一個有關民生post度發現咗嗰位發表偉論嘅家長,不過今次佢唔係講民生唔借廁所唔啱,而係講佢有朋友响民生教所以唔讀云云、、、


但佢冇詳細講兩者有何關係喎~~???

Rank: 5Rank: 5


4728
100#
發表於 11-12-12 17:44 |只看該作者

回復 97# sherry_wong 的帖子

我剛剛响另一個有關民生post度發現咗嗰位發表偉論嘅家長,不過今次佢唔係講民生唔借廁所唔啱,而係講佢有朋友响民生教所以唔讀云云、、、

Rank: 3Rank: 3


400
99#
發表於 11-12-12 17:42 |只看該作者
thanks bonbon1106 for the sharing.

個家長自己錯都唔知錯, 教壞細佬呀!!!  這就是真正的怪獸家長!

身處別人的地方, 就應遵守人家的守則, 這是為尊重也.

整污嘈人地的地方, 一走了之.  仲教個囡一齊偷笑住逃走, 個囡見個阿媽咁不負責任, 下次咪有樣學樣, 重覆犯錯.  

好多餐廳都不外借廁所啦, 更可況係超市員工廁所. 唔知個主持話完佢, 個家長係咪真係知道自己錯咗呢?  

http://www.youtube.com/watch?v=tk9xoP0vGMs&sns=fb


原帖由 bonbon1106 於 11-12-12 13:58 發表
why the case of your interview experience just like this case?

http://www.youtube.com/watch?v=tk9xoP0vGMs&sns=fb

BTW, I declare that I did not apply MS ^^

Rank: 4


626
98#
發表於 11-12-12 17:23 |只看該作者
咁又唔好咁講, 唔通一千人一千人去廁所咩! 我見開間間幼稚園去廁所都無問題Wor

原帖由 chubbychu 於 11-12-11 13:02 發表
同意。
近排睇咗好多EK 留言,好似只有見民幼的家長投訴"老師唔借廁所、唔俾入學校借地方餵奶"。
但唔多覺有家長投訴其他學校,有同樣情況喎!真係百思不得其解。
希望大家明白,學校係私人地方。次次面試都上千人,若俾一個人借 ...

Rank: 3Rank: 3


449
97#
發表於 11-12-12 17:18 |只看該作者
睇完真係覺得好無聊,一間學校好唔好, 原來只係睇借唔借廁所??? 好記得一句說話: "機會係留俾有準備既人", 我小朋友interview我一定會比佢著片,因為我唔想個日有咩意外, 所以我要先作準備, 我唔會諗要去借廁所, 一來我知道學校interview好忙唔想麻煩人, 二來小朋友係個陌生環境interview, 可能驚起黎有意外都唔出奇, 所以我唔會做咁冒險既事

正如其他讀緊ms既家長所講, 學校既洗手間係要上樓梯仲要行到最遠 (K1既洗手間係班房入面), 所以計起上黎公園既洗手間仲方便, 不過有人唔鐘意聽解譯, 咁再講亦無用, 同埋我真係想知佢係唔係間間學校都去借廁所, 咁唔知St.Cat, KV, PC呢d咁多人in既學校又會點處理? 我諗出年可能會有人做埋測試黎對學校做評級都唔奇(無奈中)

我諗大家MS家長都係唔好再回應啦, 無謂幫人推高個Post, 亦都無謂俾人話我地偏幫, 我相信揀得間學校既家長都係理智既, 佢地會睇下間學校既教學方針同模式, 如果真係因為單一事件就唔讀既咪算囉, 佢地真係同間學校唔夾, 有時讀唔讀都真係要講緣份既

[ 本帖最後由 sherry_wong 於 11-12-12 17:27 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


5870
96#
發表於 11-12-12 16:43 |只看該作者
原帖由 靚姐 於 11-12-12 16:33 發表
個youtube對話好正呀!樓主和那堆不外借廁所不人道的家長真係要聽多幾次,領略下,呢個世界講規矩,唔係只係圍住自己走架!全世界就你架!


but.....可能佢會認同個靚媽喎~~

Rank: 2


88
95#
發表於 11-12-12 16:33 |只看該作者
個youtube對話好正呀!樓主和那堆不外借廁所不人道的家長真係要聽多幾次,領略下,呢個世界講規矩,唔係只係圍住自己走架!全世界就你架!

Rank: 6Rank: 6


5870
94#
發表於 11-12-12 15:57 |只看該作者
原帖由 viandes 於 11-12-12 15:55 發表


哈哈!我仔仔響K.1D呀!


同班同學仔呀~~

Rank: 3Rank: 3


242
93#
發表於 11-12-12 15:55 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 11-12-12 15:22 發表
鬧錯人啦你:happy: .....by the way,你仔仔k1x??


哈哈!我仔仔響K.1D呀!
“愛是恆久忍耐、又有恩慈.愛是不嫉妒.愛是不自誇.不張狂.作害羞的事.不求自己的益處.不輕易發怒.不計算人的惡.不喜歡不義.只喜歡真理.凡事包容.凡事相信.凡事盼望.凡事忍耐。”

“如今常存的有信、有望、有愛、這三樣、其中最大的是愛。”
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖