關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 係唔係以後唔好問有關York的問題呢?
查看: 8540|回覆: 65
go

係唔係以後唔好問有關York的問題呢? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1299
1#
發表於 11-12-10 02:25 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
實在唔明,York真係做咗D十惡不赦的事咩?每每有家長想問大家意見的時候,總有人要窮追不捨﹗

我地大家係度討論,會攞出自己的經驗與人分享。但有D人總係只係度講,York唔好,好商業化,卻從來講唔出佢有咩經驗,點解會咁講﹗

令真心想了解的人,都無興趣再睇﹗

真心希望大家係度的分享,係客觀的分析,而唔係針對性的攻擊﹗有時唔單只攻擊學校,更攻擊發表意見者的言論﹗

有句說話真係好好的.....
曹操都有知心友,關公都有對頭人﹗
意思係幾奸的人,都有朋友;幾咁忠義的人,都會有敵人。

你唔like的,唔代表人地唔like得﹗

係﹗香港係有言論自由,但可唔可以俾一個和諧的討論環境,俾各位真心想得到意見的父母呢﹗
   2    0    1    0

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1129
66#
發表於 11-12-13 00:29 |只看該作者
我係主流 am啊

Rank: 4


553
65#
發表於 11-12-13 00:16 |只看該作者

回覆 64# 大白豬 的文章

要足五歲先可在港考cambridge試,不足是要回大陸考的。york會在小朋友L2時,約三月中安排學生和家長回大陸考的
dadabbma

Rank: 5Rank: 5


4328
64#
發表於 11-12-12 18:30 |只看該作者

回復 62# dadabbma 的帖子

thanks.
我想問7月出世的小朋友可以係香港考cambridge starter嗎? 因為聽聞考時未夠2歲要返大陸考。我唔係好想。

Rank: 5Rank: 5


1360
63#
發表於 11-12-12 15:02 |只看該作者
究竟我應該點揀﹖
我的要求:小朋友喜歡英文,係咪主流班已滿足到這項要求﹖

第日小朋友會讀傳統小學,不會讀國際學校
係咪揀主流班好d﹖

PLS HELP
困擾

Rank: 4


553
62#
發表於 11-12-12 14:27 |只看該作者

回復 61# 大白豬 的帖子

PN有多少堂普通話我唔請楚! 升到L2 你可選擇讀全日班, 即多元化智能班, 課程包括功課輔導, 普通話和cambridge. 無讀此課程亦有星期六課外活動,可選讀cambridge以並付考試
dadabbma

Rank: 5Rank: 5


4328
61#
發表於 11-12-12 14:13 |只看該作者
我想請問pn一星期有幾多堂普通話? 除多元智能班, 係咪另外有課外活動只針對cambridge試? 謝謝.

Rank: 4


553
60#
發表於 11-12-12 14:00 |只看該作者

回復 3# xiazaimami 的帖子

據我理解, N1 只有國際班, 大多可直上L1 國際班! 到L1 就分主流和國際班. 課程大致一樣. 是雙班主任

主流班: 一主, 一副, 廣東話人, 一星期上一次普通話堂
國際班: 1 nat, 1 廣東話老師, 日日上普通話堂

希望幫到你:joyous:
dadabbma

Rank: 4


772
59#
發表於 11-12-12 13:46 |只看該作者
原帖由 MiniCooperS 於 11-12-12 05:03 發表


一開始都係international pm,係想轉am


我都係international pm, 排隊轉am中..... nice to meet u .....

Rank: 5Rank: 5


2604
58#
發表於 11-12-12 13:32 |只看該作者
原帖由 xiazaimami 於 11-12-12 13:25 發表
大家幫幫我
我見york招生網頁有左右兩欄
共四個幼稚園﹖﹖﹖http://www.york.edu.hk/information_ch.htm

左邊是國際班﹖右邊是普通﹖

死啦,好亂
我只係想小朋友英文好,不是要入好多外國人小朋友讀的那種

我apply邊種好﹖
仲有,n1 ...
左邊係國際班, 右邊係主流班.另N1=K1. 同樓上所講學費會差幾百蚊一個月.

[ 本帖最後由 ronniedad 於 11-12-12 13:34 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


9223
57#
發表於 11-12-12 13:31 |只看該作者
原帖由 xiazaimami 於 11-12-12 13:28 發表
我一路唔敢報york
其中一原因是唔知報邊個正確

真心求教york的家長﹗


2 streams, one is International stream (York International Kindergarten), the other one is Main Stream (York English Primary & Kindergarten).  Two streams with different fees, you can check the info pdf file next to the application form.

Rank: 5Rank: 5


1360
56#
發表於 11-12-12 13:28 |只看該作者
我一路唔敢報york
其中一原因是唔知報邊個正確

真心求教york的家長﹗

Rank: 5Rank: 5


1360
55#
發表於 11-12-12 13:25 |只看該作者
大家幫幫我
我見york招生網頁有左右兩欄
共四個幼稚園﹖﹖﹖http://www.york.edu.hk/information_ch.htm

左邊是國際班﹖右邊是普通﹖

死啦,好亂
我只係想小朋友英文好,不是要入好多外國人小朋友讀的那種

我apply邊種好﹖
仲有,n1是否等於k1﹖
謝謝﹗

Rank: 5Rank: 5


1299
54#
發表於 11-12-12 13:05 |只看該作者
原帖由 dadabbma 於 11-12-12 11:43 發表
Hi , everyone, 我終於安奈不住要發表自己的感想!

我是York的用家, 有兩個小朋友, 大的讀緊L2, 小的明年讀L1. 有以下結論:

1. 小女在無壓力下偷快學習, L1 時已學phonics, 且學得很好,他們確有自己一套的教學模式 ...


呢D就係我地需要的資料﹗唔係果D翻炒舊聞﹗同埋某D人對名牌子的追捧﹗

Rank: 6Rank: 6


9223
53#
發表於 11-12-12 13:05 |只看該作者
原帖由 MiniCooperS 於 11-12-12 13:03 發表


一開始都係international pm,係想轉am


轉轉轉... 轉am! to be in the same gang!

Rank: 5Rank: 5


1299
52#
發表於 11-12-12 13:03 |只看該作者
原帖由 gskw 於 11-12-12 08:57 發表

轉到喇?恭喜恭喜!


一開始都係international pm,係想轉am:cheeze:

Rank: 6Rank: 6


9223
51#
發表於 11-12-12 12:58 |只看該作者
原帖由 dadabbma 於 11-12-12 11:43 發表
Hi , everyone, 我終於安奈不住要發表自己的感想!


like ~ 終於安奈不住要發表自己的感想
as the potential parents of the 2012 students, we need more users to tell the truth!!!
thx you very much to share the info.


5066
50#
發表於 11-12-12 11:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


553
49#
發表於 11-12-12 11:43 |只看該作者
Hi , everyone, 我終於安奈不住要發表自己的感想!

我是York的用家, 有兩個小朋友, 大的讀緊L2, 小的明年讀L1. 有以下結論:

1. 小女在無壓力下偷快學習, L1 時已學phonics, 且學得很好,他們確有自己一套的教學模式, 不是死記, 我十分欣賞. 給我印像最深是今年學校旅行, 他們將課堂教過的東西(food chain)搬到郊外在不同地點下,由三批老師再用英語和中文教授, 小朋友很積極參予, 個個樂在其中!

2. 中文課程深, L1 要認字 eg, 樹,  蛋 L2功課已要練字, 今年考試也會考寫字! 開頭會覺得咁細寫字不太好, 但現在他已習慣, 寫中文字時他們還有口缺. so funny

3. 英文方面, L1 要認A-Z大楷和小楷, 還要學寫, 到L2 要寫單字 eg. bird, egg. Phonics 方面 L1 已識A-Z發音, L2 已學拼音

3. 數學方面, L1 學數織數字, L2 已有簡單加數做, 已學加到18
4. 定期有活動讓家長參予以了解小朋友在校情況, 今星期就有dacing party, 小朋友會跳 Waltz.

大家自己判斷他的教學模式了, 當然他亦有不善之處:

1. 行政上有些少亂, 有問題時不是即覆, 確要左等右等
2. 雜費是多, 但是optional ! 老實說我沒有再花錢在外為小女補學術性的野

至於今年interview的形式, 我都覺得安排唔錯, 我都好喜歡這個模式!

己選讀York的朋友, 請放心, 並相信自己日後所看到的一切吧!
dadabbma

Rank: 3Rank: 3


272
48#
發表於 11-12-12 11:28 |只看該作者
york出名英文好,但我想問如果兩個主留班的學生, 一個讀 cambridge, 一個無讀 (cannot afford),兩個小朋友的英文程度會唔會差好遠,無讀cambridge的,出到去仲覺唔覺得佢d英文好過人?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖