關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 Which are the TOP 5 KG?
查看: 7865|回覆: 36
go

Which are the TOP 5 KG? [複製鏈接]

Rank: 4


596
1#
發表於 11-12-6 13:11 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
I wondered if they are KV, SC, SOKA, PC, and Victoria? Pls give some suggestions...
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


3385
37#
發表於 11-12-13 17:42 |只看該作者
brrbaby, check pm pls!!

原帖由 brrbaby2007 於 11-12-8 12:30 發表



你果間10個有9個like wor

Rank: 4


709
36#
發表於 11-12-8 13:45 |只看該作者
Victoria is a very good school which is my top one.

Rank: 5Rank: 5


4187
35#
發表於 11-12-8 12:30 |只看該作者
原帖由 lovelinda 於 11-12-8 12:26 發表
同意.......:funny:

每個人心目中的top都唔同, 無須與人比較......我只慶幸女女入到自己top 1心儀的學校:iloveit:

~互勉之~:handsome:



你果間10個有9個like wor;P
"即使你是友善的,人們可能還會說你自私和動機不良,不管怎樣,你還是要友善。即使你是誠實的,人們可能還會欺負你,不管怎樣,你還是要誠實。你今天做的善事,人們明天可能就忘記,不管怎樣,你還是要做善事。” 杜麗莎修女。

Rank: 5Rank: 5


3385
34#
發表於 11-12-8 12:26 |只看該作者

回復 30# 心心郡主 的帖子

同意.......

每個人心目中的top都唔同, 無須與人比較......我只慶幸女女入到自己top 1心儀的學校

~互勉之~

Rank: 3Rank: 3


164
33#
發表於 11-12-8 12:18 |只看該作者
用水果排位嚟比喻幼稚園排名,夠創意,超like呀!

如果能夠有多啲家長識得咁諗就好lu,依家嘅情況真係太恐怖!

Rank: 5Rank: 5


1933
32#
發表於 11-12-8 12:15 |只看該作者
有地位真係一個優點

Rank: 5Rank: 5


3973
31#
發表於 11-12-8 12:14 |只看該作者
for #1-4, not my cup of tea

It should be "not their cup of tea"


720
30#
發表於 11-12-8 12:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


577
29#
發表於 11-12-8 11:05 |只看該作者

回復 2# bearcat2003 的帖子

比個Like你.


2001
28#
發表於 11-12-8 08:15 |只看該作者

回復 18# MLKC 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


270
27#
發表於 11-12-8 07:33 |只看該作者
原帖由 bearcat2003 於 11-12-6 13:26 發表
又玩排名次,唔好啦!
請為以下水果排名次:
香蕉,蘋果,橙,藍莓,火龍果,梨,西瓜......


Like X 100,000,000,000

Rank: 3Rank: 3


188
26#
發表於 11-12-8 02:59 |只看該作者
for #5 (except Victoria), are all very very good school

for #1-4, not my cup of tea



原帖由 MLKC 於 11-12-6 15:11 發表
不應排位啦!!!!
人人追求不同.
如果你要最威, 你嗰五問都冇間係.
最難入:
1. 寶山
2.聖公會
3.基督堂(start from K2)
4.漢基
5.聖保祿/聖心/聖瑪加利大/銅鑼環維多利亞/聖士提反附幼/..... etc

這些我都不敢報. 冇 ...

Rank: 6Rank: 6


9223
25#
發表於 11-12-6 23:13 |只看該作者
原帖由 bearcat2003 於 11-12-6 13:26 發表
又玩排名次,唔好啦!
請為以下水果排名次:
香蕉,蘋果,橙,藍莓,火龍果,梨,西瓜......


Like! 讚!

Rank: 2


79
24#
發表於 11-12-6 22:58 |只看該作者
希望多d成熟的家長,將來少d"港"孩!

Rank: 3Rank: 3


242
23#
發表於 11-12-6 21:39 |只看該作者
原帖由 bearcat2003 於 11-12-6 13:26 發表
又玩排名次,唔好啦!
請為以下水果排名次:
香蕉,蘋果,橙,藍莓,火龍果,梨,西瓜......


你呢個比喻幾好喎!哈哈!!
“愛是恆久忍耐、又有恩慈.愛是不嫉妒.愛是不自誇.不張狂.作害羞的事.不求自己的益處.不輕易發怒.不計算人的惡.不喜歡不義.只喜歡真理.凡事包容.凡事相信.凡事盼望.凡事忍耐。”

“如今常存的有信、有望、有愛、這三樣、其中最大的是愛。”

Rank: 5Rank: 5


1937
22#
發表於 11-12-6 21:16 |只看該作者
原帖由 bearcat2003 於 11-12-6 13:26 發表
又玩排名次,唔好啦!
請為以下水果排名次:
香蕉,蘋果,橙,藍莓,火龍果,梨,西瓜......


俾個like你!

Rank: 6Rank: 6


6204
21#
發表於 11-12-6 20:46 |只看該作者

原帖由 bearcat2003 於 11-12-6 13:26 發表
又玩排名次,唔好啦!
請為以下水果排名次:
香蕉,蘋果,橙,藍莓,火龍果,梨,西瓜......

Rank: 4


585
20#
發表於 11-12-6 20:45 |只看該作者
叻 !!!!!!!!!!!!!
原帖由 bearcat2003 於 11-12-6 13:26 發表
又玩排名次,唔好啦!
請為以下水果排名次:
香蕉,蘋果,橙,藍莓,火龍果,梨,西瓜......

Rank: 4


887
19#
發表於 11-12-6 20:28 |只看該作者

回復 18# MLKC 的帖子

#5 嗰堆都幾平民的,每間三千幾人爭。學校有教無類,部分仲有學卷。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖