關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 德望簡介會
查看: 12451|回覆: 71
go

德望簡介會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


357
1#
發表於 11-11-19 17:02 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
今日去完個簡介會更加鍾意呢間學校呀!
   3    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2044
72#
發表於 11-11-26 01:29 |只看該作者
我都係咁話!thx for giving my girls chance! I am very nervous for tomorrow interview

Rank: 3Rank: 3


357
71#
發表於 11-11-25 23:34 |只看該作者
原帖由 applegun 於 11-11-24 21:19 發表
我感覺德望KG不如大家講得甘好喎,小學和中學是不差,這點可以認同,但是KG我真是好保留,1)簡介會....好聽正常,比錢搵人寫正常來講都唔會寫得唔好吧,hardsell  學校喎, 所以這點我不認同簡介會好就=KG好, 2)親身經歷:報 ...


多謝你令我囡囡可以多個機會呀!

Rank: 3Rank: 3


357
70#
發表於 11-11-25 23:30 |只看該作者
原帖由 Syamky 於 11-11-23 15:03 發表
德望係一間好著重德育的學校, 學校好強調要train d 女孩做”elegant lady” throughout 15 yrs’ education. 例如幼稚園老師會教小朋友女仔的基本manner, 穿裙子坐下要自己掃好裙子坐. 而且會教導小朋友有愛心, 如小 ...


Thanks for ur information

Rank: 5Rank: 5


1787
69#
發表於 11-11-25 14:09 |只看該作者
Thanks for your info. Much appreciated!

原帖由 國家 於 11-11-25 12:44 發表
上年係我老公填的, 問題大致係問父母對子女的期望, 教學理念, 課外活動等, 一張A4紙, 不過不知道今年的interview模式會否更改, 上年大約是8-10個小朋友一齊group in. ...

Rank: 5Rank: 5


2057
68#
發表於 11-11-25 12:44 |只看該作者
上年係我老公填的, 問題大致係問父母對子女的期望, 教學理念, 課外活動等, 一張A4紙, 不過不知道今年的interview模式會否更改, 上年大約是8-10個小朋友一齊group in.

Rank: 3Rank: 3


471
67#
發表於 11-11-25 12:27 |只看該作者

回覆 66# Syamky 的文章

揾來賴!
使唔使搬去Disney隔離呀!?

小朋友定性俾活潑更難囉!!

Rank: 3Rank: 3


141
66#
發表於 11-11-25 11:52 |只看該作者
同埋不用早到, 舊年經驗早到只可在校門外排隊….帶定d野俾小朋友等侯時消磨時間….去年學校沒有開放遊樂設施俾小朋友玩 (因為實在太多人!) 有d家長便投訴學校冇野entertain佢小朋友令佢小朋友interview表現欠佳....

Rank: 5Rank: 5


1787
65#
發表於 11-11-25 11:41 |只看該作者
我其實最擔心係呢部份. 請問你仲記得問卷大致上嘅內容嗎? Thanks!

原帖由 國家 於 11-11-25 11:35 發表
各位準GH師妹加油!! 記得父母的問卷都會計分的。

Rank: 5Rank: 5


2057
64#
發表於 11-11-25 11:35 |只看該作者
各位準GH師妹加油!! 記得父母的問卷都會計分的。

Rank: 3Rank: 3


141
63#
發表於 11-11-25 10:46 |只看該作者
Good Luck to everyone and wish to see you in GH campus next year!

Rank: 5Rank: 5


1787
62#
發表於 11-11-25 10:43 |只看該作者
好緊張, 囡囡聽日interview啦, 希望佢all good啦

大家都加油呀!!

Rank: 3Rank: 3


141
61#
發表於 11-11-25 10:34 |只看該作者
正如在小學那邊見到一條thread講, 每年學校報名/放榜時間都會有d 家長故意出來抹黑學校, 希望減低競爭…..小心小心…

(請不要對號入座)

Rank: 10Rank: 10Rank: 10


25422
60#
發表於 11-11-25 10:32 |只看該作者
原帖由 MC-煎 於 11-11-24 23:18 發表



我十分贊同簡介好唔等於學校好!
情況就有如報名時間長就唔代表學校唔好一樣!!!


Rank: 3Rank: 3


246
59#
發表於 11-11-25 09:52 |只看該作者
原帖由 chloe1010 於 11-11-23 18:00 發表
學校好強調要train d 女孩做”elegant lady” throughout 15 yrs’ education  


同意
.

Rank: 1


13
58#
發表於 11-11-25 08:59 |只看該作者

:)

噫... 咁可能我在你附近排隊喎 :)
我都見到有一位家長,感覺到佢都係好不耐煩,口黑面黑。

我十分喜歡這間幼稚園,係四條龍中的首選 :),所以我當日9:00就排隊交表,前面已經有60-70人在排,(我仲意為我自己好早添),但我覺得有經驗的家長都知道要排隊去一些好學校啦:) 我覺得這是我應為我女兒付出的心血。連為她排隊也不肯,怎也說不過去我愛她。

我個女好有性格,唔鐘意比陌生人一對一問問題...唉!!! 所以SC同其他九龍塘名校都無份!!!我個女係12月超細B,希望德望肯收留,奉主名求.. 阿門

Rank: 5Rank: 5


1237
57#
發表於 11-11-25 00:16 |只看該作者
當日報名時, 附近有對夫婦, 排噤耐鬧噤耐, 內容尖酸刻薄, 不堪入耳, 態度可惡又無禮, 三番四次對數位工作人員用無禮的態度質詢, 又表示要投訴, 當日見到他們對學校的安排十分不滿, 滿口惡言...
身教比知識重要, 父母的言行比任何一位老師更重要, 否則讀什麼學校都一樣...

Rank: 3Rank: 3


471
56#
發表於 11-11-24 23:18 |只看該作者
原帖由 applegun 於 11-11-24 21:19 發表
我感覺德望KG不如大家講得甘好喎,小學和中學是不差,這點可以認同,但是KG我真是好保留,1)簡介會....好聽正常,比錢搵人寫正常來講都唔會寫得唔好吧,hardsell  學校喎, 所以這點我不認同簡介會好就=KG好, 2)親身經歷:報 ...



我十分贊同簡介好唔等於學校好!
情況就有如報名時間長就唔代表學校唔好一樣!!!

Rank: 5Rank: 5


3681
55#
發表於 11-11-24 21:53 |只看該作者
報左名但唔會去 in ---> 我相信好多家長會多謝你的

原帖由 applegun 於 11-11-24 21:19 發表
我感覺德望KG不如大家講得甘好喎,小學和中學是不差,這點可以認同,但是KG我真是好保留,1)簡介會....好聽正常,比錢搵人寫正常來講都唔會寫得唔好吧,hardsell  學校喎, 所以這點我不認同簡介會好就=KG好, 2)親身經歷:報 ...

Rank: 5Rank: 5


1164
54#
發表於 11-11-24 21:19 |只看該作者
我感覺德望KG不如大家講得甘好喎,小學和中學是不差,這點可以認同,但是KG我真是好保留,1)簡介會....好聽正常,比錢搵人寫正常來講都唔會寫得唔好吧,hardsell  學校喎, 所以這點我不認同簡介會好就=KG好, 2)親身經歷:報名時排隊排超長時間, 我自問有兩個小朋友, 見KG都見過10幾20間, 講真GH-KG是我感覺最差同最耐的一間, 那日報名我前面有100人左右, 竟然排了2個幾鐘, 我去培正我前面有500人左右,我排了半個鐘就ok了, 唔講安排, 凈講人手,我數過GH-KG出5-7人做+校長行來行去唔知道做甚麼, 而培正出30人, 3)我親身同校長傾過有關安排,感覺她耍太極, 無正面面對和解決問題應酬了幾句就話要去招呼其他家長, 其實入番office 坐, 4) 始終GH-KG新開2-3年,好多事都未上軌道,所以選校真的不要盲目跟從,一定要好了解間KG,雖然我報名了,但是我唔會去interview,大家+油吧
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖