- 在線時間
- 279 小時
- 最後登錄
- 15-9-25
- 國民生產力
- 16
- 附加生產力
- 1624
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 10-3-7
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 451
- 主題
- 26
- 精華
- 0
- 積分
- 2091
- UID
- 591432
 
|
原帖由 MicFred 於 11-11-7 22:14 發表 
我個係09年8月男仔, 讀緊國際班,平時聽英文同國語, 識好多英文單字, 但教極都唔肯講自己名同分顏色,同埋聽廣東話唔叻, 故面試時好似唔太明白, SC用英文in又問得太深.
依家攪到我都唔想同佢報民生(見到禁多人排隊), ...
我係用家, 當然覺得樂基好啦, 如果唔係都唔會讀, 不過我個仔只是讀咗幾個月.
點解我鍾意, 因為佢係細校, 上至校長, 下至嬸嬸都知每個小朋友個名. 同埋學校教語言真係唔錯, 我個仔在返學前對普通話係零認識 (因為我2公婆唔識普通話), 但只不過2;3個月, 我個仔好主動用普通話話我知眼;耳;口;鼻;頭;幾款水果;一些歌仔...etc
當初我冇期望過呀仔會對一個佢完全唔認識的語言咁有進步. 這樣我很驚喜. 而學校嘅英文字係用phonetic system教, N1已用/b/ /b/ ball, /f/ /f/ fish 咁教.
我現時覺得俾$3800學費都唔太貴, 因為我唔洗幫佢出外面報讀英文和普通話.
如果你已有表, 不如報吓啦, 試試啦. 加油 |
|