關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 培正
查看: 10919|回覆: 70
go

培正 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2091
1#
發表於 11-11-5 20:29 |只看該作者 |正序瀏覽 |打印
你哋被編幾時交表呀?

我就15 Nov, 9am-10:30am 呀.
   0    0    0    0

Rank: 4


645
71#
發表於 11-11-8 13:20 |只看該作者
I also pm and emailed you.

原帖由 傻太 於 11-11-8 13:00 發表


mine is 16/11 - 2:30-3:30

please pm me if changable

[email protected]

Rank: 5Rank: 5


3837
70#
發表於 11-11-8 13:00 |只看該作者
原帖由 5162002 於 11-11-8 12:54 發表
Remind:my time is 15/11 3:30-4:30,I want 15/11 9:00-10:00 or 16/11 3:30-4:30,many thanks.pls pm me.


mine is 16/11 - 2:30-3:30

please pm me if changable

[email protected]

[ 本帖最後由 傻太 於 11-11-8 13:03 編輯 ]


1352
69#
發表於 11-11-8 12:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


117
68#
發表於 11-11-8 12:01 |只看該作者
原帖由 ypchana 於 11-11-8 02:00 發表
我係11月15日9:00-10:30,我想交換同日下午3:30,唔知有無人有興趣交換呢?


我係15/11 2:30-3:30pm , 想同你換上午時間, ok嗎?

Rank: 5Rank: 5


2311
67#
發表於 11-11-8 11:37 |只看該作者
我是15/11的1:30-2:30PM, 想換09:00-10:30 15 NOV

Rank: 3Rank: 3


224
66#
發表於 11-11-8 10:27 |只看該作者
我是16/11的2:30-3:30PM, 想換15/11的早上.

Rank: 3Rank: 3


399
65#
發表於 11-11-8 10:20 |只看該作者
我系15/11 - 9:00-10:30 , 想换16/11 am.  pls pm me.  tks

Rank: 5Rank: 5


2945
64#
發表於 11-11-8 10:17 |只看該作者
for your reference, 我舊年係第一日下午1:45交表, 我係in 第一日o既下午1:30囉, 所以我估個時間都差唔多呱.


原帖由 yushbaby123 於 11-11-7 19:12 發表


如果11/15 :3:30 pm 交form, 將会 in 幾時?????

Rank: 4


672
63#
發表於 11-11-8 02:00 |只看該作者
我係11月15日9:00-10:30,我想交換同日下午3:30,唔知有無人有興趣交換呢?

Rank: 5Rank: 5


1528
62#
發表於 11-11-8 01:00 |只看該作者
點解仲未收到?
想問報名日期及時間即反映至面試日期? 如交上午即上午面試??

謝謝

Rank: 5Rank: 5


1254
61#
發表於 11-11-8 00:52 |只看該作者
Some yrs ago, I submitted the application form for my friend. And her hubby and her could not even bring her kid to attend the interview, but still get the offer. So no worry if u can't submit the form or attend interview by yourself.

原帖由 Toni22 於 11-11-7 18:00 發表
收到一封通告及問卷連同報名表, 說明是可以委託其他人代交報名表的。

Rank: 5Rank: 5


1540
60#
發表於 11-11-8 00:37 |只看該作者
我就真係陪跑啦....我唔想呀! 我個大B無我係身邊考一定唔肯....之前IN咁多間都可以陪,呢間唔陪得 話晒都係陌生地方, 我包佢100%唔肯.
原帖由 Shirley0902 於 7-11-2011 23:07 發表





下.....三月B都陪跑.....唉,我都係三月B......

Rank: 3Rank: 3


453
59#
發表於 11-11-8 00:23 |只看該作者
我係15/11早上9至10:30,我想同你換啊!已pm你!

原帖由 adaho43 於 11-11-7 18:10 發表
原來可以交換交表時間, 太好啦!

我個交表時間係 11月16日3:30pm-4:30pm, 我去唔到呀, 想換15號早上, 有冇人可以同我換呀? THX!

Rank: 1


6
58#
發表於 11-11-7 23:07 |只看該作者
原帖由 cow1303 於 11-11-5 23:57 發表
6000人報呀?!?! 好犀利喎.......
我個仔係3月B, 睇嚟都係陪跑.....
我諗交表時係立即比埋interview時間我哋, 所以先要親身交表.....
其實親身交表都幾好呀, 起碼$30報名費唔洗開支票. ...





下.....三月B都陪跑.....唉,我都係三月B......

Rank: 4


788
57#
發表於 11-11-7 19:12 |只看該作者
原帖由 kiu_kiu 於 11-11-7 18:15 發表
提提大家舊年o既經驗, 交form個時間表係直接影響你interview 個時間架, 如果第一日朝早交form, 好大機會係in 第一日o既朝早, 所以如果你地要就其他學校interview時間, 要諗埋呢個point.


...


如果11/15 :3:30 pm 交form, 將会 in 幾時?????

Rank: 3Rank: 3


297
56#
發表於 11-11-7 18:41 |只看該作者
唔該晒呀 ~

Rank: 5Rank: 5


2945
55#
發表於 11-11-7 18:15 |只看該作者
提提大家舊年o既經驗, 交form個時間表係直接影響你interview 個時間架, 如果第一日朝早交form, 好大機會係in 第一日o既朝早, 所以如果你地要就其他學校interview時間, 要諗埋呢個point.


原帖由 adaho43 於 11-11-7 18:10 發表
原來可以交換交表時間, 太好啦!

我個交表時間係 11月16日3:30pm-4:30pm, 我去唔到呀, 想換15號早上, 有冇人可以同我換呀? THX!

Rank: 3Rank: 3


264
54#
發表於 11-11-7 18:10 |只看該作者
原來可以交換交表時間, 太好啦!

我個交表時間係 11月16日3:30pm-4:30pm, 我去唔到呀, 想換15號早上, 有冇人可以同我換呀? THX!

Rank: 3Rank: 3


224
53#
發表於 11-11-7 18:10 |只看該作者
我都未收到呀!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖